Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ik krijg irritante meldingen " samsung push services blijft stoppen" op mijn smartphone

(Onderwerp aangemaakt op: 26-06-2019 10:20 PM)
732 Weergaven
AstridZethof
Student
Opties

Word je toch stapel vanWord je toch stapel van

0 Likes
5 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Instellingen > Apps > 3 bolletjes rechtsboven > Systeem-apps weergeven > zoeken naar Push > Samsung Push Service > Opslag > Cache legen.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
AstridZethof
Student
Opties

Ik heb gedaan. Was al heel blij met een antwoord. Ik heb het wel eens vaker gehad. Maar heb door omstandigheden tijd o om uit te zoeken. We gaan het merken. Maar denk wel dat het klopt. Wat een gegraaf in dat ding.. Is dat slechts mijn telefoon. Laatst al van half 8 tot 2 uur in de nacht met mijn TV bezig geweest. Heerlijk Ziggo. Ik heb zo geen zin in die schermen. Liever wat actiefs. Bedankt iig

0 Likes
AstridZethof
Student
Opties

Sorry...het heeft niet geholpen...helaas. 

En terwijl ik het internet niet gebruik staan er steeds compleet *****e sites open. Ik kan me daar niet afmelden. Weet niet of dit Samsung dingetje is of irritant gedoe van Google. Help wat moet ik daar nu mee. Tot 3x toe de vraag om updates te installeren, zeg ik 's nachts.......krijg ik de volgende dag weer die vraag. Ben ik nou te stom ofzo. Ik heb geen tijd voor die ongein. 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Misschien gewoon even meteen de update installeren?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
AstridZethof
Student
Opties

Ja dat heb ik nu gedaan...maar slaat nergens op en lost ook de andere problemen niet op. Waarom vraagt het dan 's nachts?

0 Likes