Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Mijn samsung a 50 geeft elke keer geen simkaart aan

(Onderwerp aangemaakt op: 06-03-2020 03:04 PM)
47539 Weergaven
Nvt
Apprentice
Opties

Hoi allemaal ik word gek van mijn telefoon en hoop dat jullie me kunnen helpen ik heb pas een nieuwe telefoom a40 van samsung nu geeft die elke keer aan geen simkaart en dat om de zoveel minuten er zit gewoon een sim kaart in.

0 Likes

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Ik kan me voorstellen dat jullie dit irritant vinden! Als een nieuwe SIM-kaart niet werkt, raad ik jullie aan om gebruik te maken van onze Ophaalservice.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Klaasje66,

Welkom op de Samsung Community.

Je hebt standaard twee jaar fabrieksgarantie op jouw toestel. Is het toestel up-to-date?

En heb je al eens een nieuwe SIM-kaart aangevraagd? Zo ja, dan kun je het beste gebruik maken van onze Ophaalservice zodat we jouw toestel kunnen repareren: https://bit.ly/3eNVdye

Kom je er zo uit? 👍

rsz-846676

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @HelenaHH, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Zo te lezen heb je zelf al een hoop gedaan om dit te verhelpen 👍 Uiteraard ben je altijd van harte welkom bij ons in Breda, wel kan je het beste eerst een afspraak maken. Wat de kosten van een reparatie zullen zijn is mij niet bekend.

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2CKz9mr

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

0 Likes
75 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey @Nvt,

Dat is zeker irritant zeg! Misschien een vreemde vraag, maar heb je al geprobeerd om de simkaart eruit te halen, even schoon te vegen met een doekje en weer terug te plaatsen? Mogelijk is hij met het overzetten naar je nieuwe telefoon een beetje vervuild, waardoor hij nu niet goed wordt herkend.

Hoor het graag van je!

kevin-sig
0 Likes
Nvt
Apprentice
Opties

Hoi ja dat heb ik al gedaan ben ook al 2x naar de telefoonzaak geweest. 

Ik moet zeggen sinds dat ik mijn hoesje eraf heb gehaald doet die het niet meer heel vaak. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als het al een wat oudere SIM-kaart is, helpt het vaak om kosteloos een nieuwe aan te vragen via je provider.  

rsz-846676
0 Likes
Nvt
Apprentice
Opties

Dit is net een nieuwe simkaart maar ik wil hem opsturen maar de reden waarom die het niet doet staat er niet bij. 

0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Zijn het bepaalde momenten waarop je die melding krijgt, zoals bij intensief gebruik waarbij het toestel warmer kan worden? Dit vanwege jouw bericht dat de melding zonder hoes minder vaak komt.

Gaat het trouwens om een A50 (wat als topictitel staat) of om een A40 (dat staat in jouw openingspost). Indien het een dualsim toestel is kan je ook nog het andere simkaartslot proberen.

0 Likes
Nvt
Apprentice
Opties

Oh dat heb ik verkeerd geschreven het is een a40 ja er kunnen 2 simkaarten in als je dat bedoelt.. nee als ik hem bijvoorbeeld al van vergrendeling afhaal staat er geen simkaart. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Het kan zijn dat de SIM-tray niet goed sluit. Zit er ook een SD-kaart in? Als je in de buurt van een servicepunt woont, kun je daar eens langsgaan om het probleem aan te kaarten en na te laten kijken. 

rsz-846676
0 Likes
Nvt
Apprentice
Opties

Ja dat denk ik dus ook nee er zit geen sd kaart in. Wat kunnen ze daaraan doen ??

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ze kunnen bijvoorbeeld de SIM-tray vervangen en als dat niet werkt, kunnen ze de hardware nakijken van het toestel. Dan wordt het toestel dus gecontroleerd en zo nodig gerepareerd.

rsz-846676
0 Likes