Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Melding bij E-mail in andere map

(Onderwerp aangemaakt op: 02-11-2018 07:02 AM)
578 Weergaven
Plantje
Helping Hand
Opties

Alle mails van mij komen bij mijn vrouw in een aparte map binnen. Daardoor ontvangt ze van de mails die ik stuur geen melding. Is dat aan te passen? Ze gebruikt de Samsung Mail app en Microsoft Hotmail/Outlook als E-mail provider.

0 Likes
8 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
In de mail app kan je dit niet instellen, dus ik vermoed dat je op een pc/laptop even de regels moet bekijken van haar Hotmail account. Misschien dat ze per ongeluk een regel heeft gemaakt dat automatisch jou mail in een map laat binnenkomen. Wat je ook kunt proberen is om even het account eruit te gooien en opnieuw erin te zetten.

https://seniorweb-leek.nl/ja/artikel-rubrieken/tips-trucs/488-regels-instellen-in-je-outlook-com-mai...
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Plantje
Helping Hand
Opties

Nee, die regel heeft ze niet per ongeluk aangemaakt, maar heel bewust. Het lastige is nu alleen dat er geen enkele melding meer komt op het moment dat ze een mail van mij krijgt.

 

Maar zoals ik het begrijp is dat dus ook niet mogelijk.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als je op een PC of laptop inlogt op het Outlook account, komen ze dan ook in een andere map?

rsz-846676
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ja Bruce haha dat heeft ze expres gedaan. Maar hij geeft dus nu geen melding meer op haar telefoon, omdat die meteen in de map komt.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Iets met maandag 😉

 

Dan zit er niets anders op inderdaad.

rsz-846676
Plantje
Helping Hand
Opties

Jammer, dat het niet mogelijk is om een melding te geven wanneer een mail direct naar een map gaat. Nu duurt het soms vrij lang voordat mijn vrouw mails van me leest

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Misschien een andere email app proberen?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Plantje
Helping Hand
Opties

Zou kunnen inderdaad. Of ze haalt die regel weg.

 

Bedankt voor het meedenken in ieder geval

0 Likes