op 26-07-2019 10:54 PM
Vanochtend was mijn batterij helemaal leeg en dus stopte hij ermee. Geen punt op zich, aan de oplader en alles werkt weer maar ik wordt nu gek van de melding dat ik mij moet aanmelden op mijn Samsung account en als ik dat dan doe na nieuw wachtwoord aangemaakt te hebben, krijg ik de melding “verwerken mislukt” en dat al de hele dag. Heb hem opnieuw opgestart in de hoop dat aanmelden daarna wel lukt maar helaas!
Hoe los ik dit op?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 30-07-2019 10:55 AM
@Estherhvdl Heb je de tip nog bekeken? Is het inmiddels gelukt?
op 29-07-2019 11:00 AM
op 29-07-2019 07:59 PM
Beste Nick, nog steeds hetzelfde probleem helaas
op 30-07-2019 12:49 AM
Beste Esther,
Zou je deze oplossing eens kunnen proberen.
Zie
Hello! I'm unsure if you still have this "processing failed" when you login in for samsung account, but I found a solution that worked for me. Basically, I went onto account.samsung.com and clicked reset password. Then, I entered my ID (email) and the security code. This sent me an email to my gmail, asking me to change my password. I clicked on the link and changed my password to something I could remember. Finally, I went back to my phone and entered the same ID (email) and the new password, which was accepted. Then after you return to your normal phone state you can recover your data and even change your password back.
---------------------------------
Op je pc opnieuw je wachtwoord veranderen naar een niet eerder gebruikt wachtwoord en opnieuw proberen het nieuwe wachtwoord op de telefoon. Ik ben benieuwd. Ik kan helaas nu niet testen. Pas 12 augustus dan is me de telefoon weer terug in het land
op 30-07-2019 10:55 AM
@Estherhvdl Heb je de tip nog bekeken? Is het inmiddels gelukt?
op 30-07-2019 05:59 PM
Beste Tim,
ik heb net mijn wachtwoord weer veranderd en nu is het wel gelukt. Nu maar hopen dat dit zo blijft.
vr gr
Esther
op 30-07-2019 07:23 PM
op 31-07-2019 11:24 AM
Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem.
Krijg ook steeds deze boodschap. Dat ik me opnieuw moet aanmelden enz... zo irritant.
Moet je perse op pc je wachtwoord veranderen of kun je dat via je gsm ook doen op de site van samsung.
Ik ben al 3 dagen naar oplossingen aan het zoeken.
Alvast bedankt
Groetjes Emcee
op 31-07-2019 07:25 PM
Ik heb het gewoon op mijn iPad gedaan maar wel via de website. Dus het lijkt mij dat dat dan ook op je mobiel kan.
op 04-08-2019 11:37 PM