Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Log opnieuw in Samsung account

(Onderwerp aangemaakt op: 26-07-2019 10:54 PM)
5518 Weergaven
Estherhvdl
Journeyman
Opties

Vanochtend was mijn batterij helemaal leeg en dus stopte hij ermee. Geen punt op zich, aan de oplader en alles werkt weer maar ik wordt nu gek van de melding dat ik mij moet aanmelden op mijn Samsung account en als ik dat dan doe na nieuw wachtwoord aangemaakt te hebben, krijg ik de melding “verwerken mislukt” en dat al de hele dag. Heb hem opnieuw opgestart in de hoop dat aanmelden daarna wel lukt maar helaas!

Hoe los ik dit op?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

@Estherhvdl Heb je de tip nog bekeken? Is het inmiddels gelukt?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
15 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Het is mogelijk dat er een probleem was met de server. Is het probleem nog steeds aanwezig?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Estherhvdl
Journeyman
Opties

Beste Nick, nog steeds hetzelfde probleem helaas

Quiet_Wildcard
Navigator
Opties

Beste Esther,

Zou je deze oplossing eens kunnen proberen.
Zie

https://us.community.samsung.com/t5/Galaxy-S-Phones/processing-failed/m-p/160922/highlight/true#M196...

Hello! I'm unsure if you still have this "processing failed" when you login in for samsung account, but I found a solution that worked for me. Basically, I went onto account.samsung.com and clicked reset password. Then, I entered my ID (email) and the security code. This sent me an email to my gmail, asking me to change my password. I clicked on the link and changed my password to something I could remember.  Finally, I went back to my phone and entered the same ID (email) and the new password, which was accepted. Then after you return to your normal phone state you can recover your data and even change your password back.

---------------------------------

Op je pc opnieuw je wachtwoord veranderen naar een niet eerder gebruikt wachtwoord en opnieuw proberen het nieuwe wachtwoord op de telefoon. Ik ben benieuwd. Ik kan helaas nu niet testen. Pas 12 augustus  dan is me de telefoon weer terug in het land :smiling-face:

0 Likes
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

@Estherhvdl Heb je de tip nog bekeken? Is het inmiddels gelukt?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Estherhvdl
Journeyman
Opties

Beste Tim,

ik heb net mijn wachtwoord weer veranderd en nu is het wel gelukt. Nu maar hopen dat dit zo blijft.

vr gr

Esther

Quiet_Wildcard
Navigator
Opties
Goed om te lezen.

Donderdag 25 juli had ik dit ook al geprobeerd. Tot 2x toe. Echter werkte het toen niet. Maar toen zat er geen 24 uur tussen.... wordt vervolgd.
0 Likes
Emcee
Student
Opties

Hoi, 

Ik heb hetzelfde probleem. 

Krijg ook steeds deze boodschap. Dat ik me opnieuw moet aanmelden enz... zo irritant. 

Moet je perse op pc je wachtwoord veranderen of kun je dat via je gsm ook doen op de site van samsung. 

Ik ben al 3 dagen naar oplossingen aan het zoeken.

Alvast bedankt

Groetjes Emcee

0 Likes
Estherhvdl
Journeyman
Opties

Ik heb het gewoon op mijn iPad gedaan maar wel via de website. Dus het lijkt mij dat dat dan ook op je mobiel kan.

Quiet_Wildcard
Navigator
Opties

@Emcee 

Is het nog gelukt om weer in te loggen, met het veranderen naar een nieuw wachtwoord?

0 Likes