op 17-02-2017 05:27 PM
Het probleem doet zich voor op mijn Samsung Smartphone J510FN met Android 6.0.1
Het betreft betalingen met de ING App.
Als ik, na het invoeren van een eurobedrag op de punt druk komt er een flitsende reactie, in de vorm van een streepje, onder de ingevoerde cijfers.
Een komma wordt niet geplaatst.
De App heb ik al 4x opnieuw geinstalleerd, dat helpt niet.
Graag advies.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 20-02-2017 12:38 PM
Hey JanJacob,
dat is inderdaad apart! Ik heb toevallig zelf ook ING en bij mijn toestel werkt het naar behoren. Wat voor toetsenbord krijg je te zien als je een bedrag wilt overmaken? Je zou alleen het numerieke toetsenbord moeten zien. Wellicht dat je bij de instellingen -> Applicaties -> ING -> Gegevens wissen, geforceerd stoppen kan uitvoeren. En bij de instellingen -> Taal en invoer -> Samsung-toetsenbord -> Onderin instellingen resetten. Start hierna je toestel opnieuw op.
Laat je even weten hoe het nu gaat?
op 11-03-2017 08:11 PM
Hey BruceH,
Dank voor je reactie, die komt precies op tijd!
Ik had de taalinstelling gewijzigd in Nederlands(Belgie) en dat heeft een tijdje goed gewerkt, maar sinds kort werkt deze 'oplossing' niet meer.
Het toetsenbord wat ik steeds in beeld krijg is numeriek.
Jouw advies met het geforceerd stoppen van de ING App en daarna de taalinstellingen van het Samsung-toetsenbord resetten heeft uitstekend gewerkt.
De komma verschijnt nu keurig op het moment dat ik hem nodig heb!
Heel hartelijk dank voor je support!
Met vriendelijke groet,
Jan
op 18-02-2017 12:32 AM
op 18-02-2017 07:49 PM
Hoi Kevin,
Dank voor je reactie.
Alle handelingen zijn in de App op de smartphone.
Als ik, na het invoeren van het eurobedrag op de punt druk komt er een flitsende reactie, in de vorm van een streepje, onder de ingevoerde cijfers.
Een komma komt er op dat moment niet.
De smartphone stond origineel ingesteld op Nederlands(Nederland)
op 20-02-2017 12:38 PM
Hey JanJacob,
dat is inderdaad apart! Ik heb toevallig zelf ook ING en bij mijn toestel werkt het naar behoren. Wat voor toetsenbord krijg je te zien als je een bedrag wilt overmaken? Je zou alleen het numerieke toetsenbord moeten zien. Wellicht dat je bij de instellingen -> Applicaties -> ING -> Gegevens wissen, geforceerd stoppen kan uitvoeren. En bij de instellingen -> Taal en invoer -> Samsung-toetsenbord -> Onderin instellingen resetten. Start hierna je toestel opnieuw op.
Laat je even weten hoe het nu gaat?
op 11-03-2017 08:11 PM
Hey BruceH,
Dank voor je reactie, die komt precies op tijd!
Ik had de taalinstelling gewijzigd in Nederlands(Belgie) en dat heeft een tijdje goed gewerkt, maar sinds kort werkt deze 'oplossing' niet meer.
Het toetsenbord wat ik steeds in beeld krijg is numeriek.
Jouw advies met het geforceerd stoppen van de ING App en daarna de taalinstellingen van het Samsung-toetsenbord resetten heeft uitstekend gewerkt.
De komma verschijnt nu keurig op het moment dat ik hem nodig heb!
Heel hartelijk dank voor je support!
Met vriendelijke groet,
Jan
13-03-2017 03:23 PM - bewerkt 13-03-2017 03:23 PM