Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Komma weigert in ING app

(Onderwerp aangemaakt op: 17-02-2017 05:27 PM)
3945 Weergaven
JanJacob
Apprentice
Opties

Het probleem doet zich voor op mijn Samsung Smartphone J510FN met Android 6.0.1

Het betreft betalingen met de ING App.

Als ik, na het invoeren van een eurobedrag op de punt druk komt er een flitsende reactie, in de vorm van een streepje, onder de ingevoerde cijfers.

Een komma wordt niet geplaatst.

De App heb ik al 4x opnieuw geinstalleerd, dat helpt niet.

Graag advies.

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hey JanJacob,

dat is inderdaad apart! Ik heb toevallig zelf ook ING en bij mijn toestel werkt het naar behoren. Wat voor toetsenbord krijg je te zien als je een bedrag wilt overmaken? Je zou alleen het numerieke toetsenbord moeten zien. Wellicht dat je bij de instellingen -> Applicaties -> ING -> Gegevens wissen, geforceerd stoppen kan uitvoeren. En bij de instellingen -> Taal en invoer -> Samsung-toetsenbord -> Onderin instellingen resetten. Start hierna je toestel opnieuw op.

Laat je even weten hoe het nu gaat?

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
JanJacob
Apprentice
Opties

Hey BruceH,

Dank voor je reactie, die komt precies op tijd!

Ik had de taalinstelling gewijzigd in Nederlands(Belgie) en dat heeft een tijdje goed gewerkt, maar sinds kort werkt deze 'oplossing' niet meer.

Het toetsenbord wat ik steeds in beeld krijg is numeriek.

Jouw advies met het geforceerd stoppen van de ING App en daarna de taalinstellingen van het Samsung-toetsenbord  resetten heeft uitstekend gewerkt.

De komma verschijnt nu keurig op het moment dat ik hem nodig heb!

Heel hartelijk dank voor je support!

Met vriendelijke groet,

Jan

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Jan Jacob,

Bedankt voor de update en fijn om te horen dat het is opgelost door de taalinstellingen te wijzigen naar Nederlands (België). Mag ik je vragen op welke taalinstelling hij het niet deed en of je het standaard Samsungtoetsenbord gebruikt of een ander?

kevin-sig
0 Likes
JanJacob
Apprentice
Opties

Hoi Kevin,

Dank voor je reactie.

Alle handelingen zijn in de App op de smartphone.

Als ik, na het invoeren van het eurobedrag op de punt druk komt er een flitsende reactie, in de vorm van een streepje, onder de ingevoerde cijfers.

Een komma komt er op dat moment niet.

De smartphone stond origineel ingesteld op Nederlands(Nederland)

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hey JanJacob,

dat is inderdaad apart! Ik heb toevallig zelf ook ING en bij mijn toestel werkt het naar behoren. Wat voor toetsenbord krijg je te zien als je een bedrag wilt overmaken? Je zou alleen het numerieke toetsenbord moeten zien. Wellicht dat je bij de instellingen -> Applicaties -> ING -> Gegevens wissen, geforceerd stoppen kan uitvoeren. En bij de instellingen -> Taal en invoer -> Samsung-toetsenbord -> Onderin instellingen resetten. Start hierna je toestel opnieuw op.

Laat je even weten hoe het nu gaat?

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
JanJacob
Apprentice
Opties

Hey BruceH,

Dank voor je reactie, die komt precies op tijd!

Ik had de taalinstelling gewijzigd in Nederlands(Belgie) en dat heeft een tijdje goed gewerkt, maar sinds kort werkt deze 'oplossing' niet meer.

Het toetsenbord wat ik steeds in beeld krijg is numeriek.

Jouw advies met het geforceerd stoppen van de ING App en daarna de taalinstellingen van het Samsung-toetsenbord  resetten heeft uitstekend gewerkt.

De komma verschijnt nu keurig op het moment dat ik hem nodig heb!

Heel hartelijk dank voor je support!

Met vriendelijke groet,

Jan

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi JanJacob,

fijn om te lezen dat het heeft gewerkt!

Mocht je verder nog vragen hebben, stel ze gerust op de Community of onze andere platformen. 👍

rsz-846676
0 Likes