Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht Samsung S8 Promotie en Bixby knop

(Onderwerp aangemaakt op: 11-07-2017 11:04 AM)
752 Weergaven
Roy82
Apprentice
Opties

Ik ben sinds eind april eigenaar van mijn eerste Samsung, de S8! In het begin van het mobiele tijdperk veel Blackberry toestellen versleten en daarna veel Google Nexus toestellen gehad. Mijn ervaring met Samsung valt mij tegen en wel om twee redenen:

 

1) Op 30 april heb ik een Samsung S8 besteld voor 696 euro via KPN. De huidige prijs zit op 648 euro en daar krijg je ook nog een Gear VR Package bij van 179,99! Dat betekent een prijsdaling van bijna 33%, in iets meer dan twee maanden! Ik begrijp best dat je de hoofdprijs betaald als je er vanaf het begin bij bent, en dat prijzen uiteindelijk dalen. Maar 33% in twee maanden, kun je dat uitleggen Samsung?

 

2) De Bixby knop. De virtuele assistent van Samsung werkt wellicht in Amerika prettig, maar in Nederland is er niet tot nauwelijks support. Samsung geeft je niet de vrijheid om zelf te kiezen wat je met die knop doet en als een third party app dit wel doet, gaat Samsung dit weer blokkeren. Hoe dan ook moeten we gebruik maken van Bixby. Geef ons de vrijheid om te doen met onze mobiel wat we zelf willen (is geen gekke vraag toch?). Op Kickstarter is er zelfs een project waarbij iemand een hoesje maakt die over de Bixby knop heen gaat zodat je hem niet per ongeluk kan indrukken. Je krijgt er een leuke sticker bij (en je kan zelfs een pet krijgen).

 

Nogmaals, Samsung, dit jaar heb ik bewust voor jullie gekozen. De S8, fantastisch toestel! Jullie weten als geen ander dat niet alleen het toestel van belang is, maar ook kwaliteit, service en "gevoel" dat de klant heeft bij een bepaald product en bedrijf. Vooral dat laatste is er niet en dat maakt de kans erg groot dat ik als klant weer snel weg ben bij Samsung. En ik ben vast niet de enige. Helaas. Samsung, ik hoop van harte dat je het vertrouwen kunt herstellen.

0 Likes
21 Antwoorden
Olie
First Poster
Opties
Ik heb ook gelezen en dat je na 2 maanden een graf bij krijg ik had kunnen wachten denk volgen jaar geen Samsung meer koop al s het zo gaat het heel slecht van samsung
0 Likes
Roy82
Apprentice
Opties

Is het respect voor haar klanten echt zo laag dat jullie niet gaan antwoorden? Of hebben jullie uberhaupt geen inhoudelijke reactie? Ik ben ervan overtuigd dat ik niet de enige ben met deze vragen en opmerkingen. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie de moeite willen nemen een reactie te geven op mijn vragen en opmerkingen.

0 Likes
Olie
First Poster
Opties

Ik denk niet dat we een antwoord krijgen maar moeten ze zelf weten geen antwoord is dan ook nooit meer een Samsung kopen het lijkt of je woord bedondertd  niet normaal ik echt heel er kwaad hoe ze met hun klanten om gaan .

0 Likes
Jaimy
Helping Hand
Opties

Hoi Olie en Roy82, sorry voor de late reactie!

 

Helaas kan ik inderdaad niet erg inhoudelijk ingaan op jullie opmerkingen. Dit zijn namelijk keuzes waarop ik geen invloed heb en ook geen informatie over heb. Natuurlijk zetten wij alle feedback die we van klanten krijgen wel door, dus hopelijk wordt daar iets mee gedaan!


-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes
Olie
First Poster
Opties

Dat hoop ik ook anders ben ik van plan de vol gen de smartphone bij de concurrentie  te halen waar ik voor de krijg 

0 Likes
Roy82
Apprentice
Opties

Dag Jaimy,

 

Hartelijk dank voor je reactie. Beter laat dan nooit. Aangezien het nergens op de website mogelijk is om een klacht in te dienen, leg ik het daarom via deze weg bij Samsung neer. Ik verwacht dan ook een inhoudelijke reactie nadat je dit hebt uitgezet en hierover een terugkoppeling hebt gekregen. Dat jij het beleid niet bedacht hebt begrijp ik, maar er is vast iemand die hierover meer kan vertellen. Ik HOOP niet dat er iets mee gedaan wordt, ik VERWACHT gewoon een normale inhoudelijke reactie.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @Roy82, ik snap goed dat je niet helemaal tevreden bent met de onduidelijkheid en dat je graag meer informatie hebt. Op 't moment is er echter niet veel wat we kunnen doen, behalve de feedback meenemen en doorzetten naar de ontwikkelaars. Het is bekend dat Bixby nog niet volledig ondersteund wordt, maar dat zal middels updates langzaam veranderen. Binnen welke periode dat zal gebeuren, is helaas niet bekend.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Olie
First Poster
Opties

Hoi het gaat niet om bixby maar om de actie ik koop de telefoon voor de volle prijs en dan nog binnen 3 maanden krijg een actie van 179.95 kado  erbij dat is 33% van de aan koop prijs van de toestel dat is mijn klacht als het zo gaat dan is er een groot probleem en daar wil ik een oplossing er voor en nu vraag ik wat jullie gaan doen ik hoop wel dat jullie met wat beters te komen dan de laats de bericht hoop op een snel reactie

 

MvT olcay kose

0 Likes
Roy82
Apprentice
Opties

Beste Tim,

Het gaat mij niet alleen om Bixby. Het gaat mij ook om de Samsung S8 promotie. Voor alle duidelijkheid: ik ben niet uit op extra korting of iets dergelijks. Ik maak de keuze om een nieuwe telefoon te kopen en over te stappen van een ander merk naar Samsung. Waar ik boos en verbaasd over ben, is dat Samsung de prijs van het nieuwste model met 33% laat dalen in twee maanden tijd zonder blikken of blozen van Samsung naar de klanten toe. Ik had gehoopt dat ik direct een reactie zou ontvangen met meer empathie waarin begrip werd getoond voor de situatie met een voorstel om het op te lossen om het vervelende gevoel dat ik heb weg te nemen. Ik kan je nu verzekeren dat ik de volgende keer nog eens diep ga nadenken over of ik wel een Samsung telefoon wil hebben.

0 Likes