Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Invoer Samsung S7 Edge

(Onderwerp aangemaakt op: 26-03-2018 10:47 AM)
275 Weergaven
Marcel1964
Apprentice
Opties

Hallo,

wanneer ik ergens tekst ingeef krijg ik een balkje met geleerde woorden en als het ware woorden voorstelt waar ik uit kan kiezen, zodat ik niet het hele woord hoef te typen. Ik wil deze optie uitschakelen maar vind in de handleiding niet terug hoe ik dat kan doen. Ik kan op het scherm van de gsm wel individuele geleerde woorden verwijderen maar dat kan niet de bedoeling zijn. Wie heeft een tip?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Marcel,

dit kan je doen door op het toetsenbord het knopje links van de spatiebalk ingedrukt te houden tot er een venstertje komt met een aantal opties.

Ik kan je niet precies vertellen hoe deze eruit ziet omdat die namelijk veranderd naar het laatste wat je met die knop hebt gebruikt! Er staat ook een microfoontje in heel klein. Stel je hebt hem gebruikt voor een smiley dan veranderd die knop naar een smiley, zo gaat dat ook als je hem voor kladblok hebt gebruikt.. Dus het icoontje kan verschillen maar het is in ieder geval dat knopje!

Als je die hebt ingedrukt kies je helemaal rechts voor het tandwiel, daar klik je op en dan vink je Voorspellende tekst uit!

Succes!

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Marcel,

dit kan je doen door op het toetsenbord het knopje links van de spatiebalk ingedrukt te houden tot er een venstertje komt met een aantal opties.

Ik kan je niet precies vertellen hoe deze eruit ziet omdat die namelijk veranderd naar het laatste wat je met die knop hebt gebruikt! Er staat ook een microfoontje in heel klein. Stel je hebt hem gebruikt voor een smiley dan veranderd die knop naar een smiley, zo gaat dat ook als je hem voor kladblok hebt gebruikt.. Dus het icoontje kan verschillen maar het is in ieder geval dat knopje!

Als je die hebt ingedrukt kies je helemaal rechts voor het tandwiel, daar klik je op en dan vink je Voorspellende tekst uit!

Succes!

0 Likes
Marcel1964
Apprentice
Opties

Hoi,

dank je wel voor de tip, probleem is inderdaad opgelost. Was zo eenvoudig dat ik er ook zelf achter had kunnen komen :-)!

groetjes

Marcel

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Haha geen dank!
0 Likes