op 27-06-2017 10:42 PM
Hallo,
Mijn zoon heeft sinds 1 maand een J3 2016. Maar al na een week geeft het toestel aan dat de interne opslag bijna vol is. Nadat we de fabrieks instellingen hebben terug gezet heeft hij nog maar 1,3 gb beschikbaar interne opslag. Dus 6,7gb wordt gebruikt voor een schone installatie. Ik vind dit niet normaal en ik vraag me af of er iets mis is met het toestel. Of is er misschien een software probleem, want er is al wel een update uitgevoerd. Graag hoor ik een degelijk antwoord. Want we hebben alle standaard oplossingen al geprobeerd.
Gr,
Marc
op 28-06-2017 12:17 AM
Hoi Marc,
Dat zou best eens kunnen kloppen. Het systeem neemt veel ruimte in beslag en bij een toestel met weinig geheugen zul je er dus sneller doorheen zijn. Je kunt daardoor het beste zo veel mogelijk gebruik maken van de SD kaart en cloudopslag. Bekijk ook deze tips eens: http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/1069244
op 03-07-2017 10:44 AM
Hey @Marcoescoes,
Is het nog gelukt om wat ruimte vrij te kunnen maken m.b.v. de tips van Kevin? Laat het ons weten, we zijn benieuwd!
op 29-01-2020 09:27 PM
Ik heb een J3 met opslag van 16 gig.
Bijna alle foto's zijn eraf of op SD kaart. Maar nog zit hij vol met 13 gig. Wat is dat dan...nemen de apps en besturingsysteem zoveel ruimte in. Kan ik een app ook op de SD kaart zetten? Voorals nog schoon ik hem elke dag op. en foto's mail ik naar laptop. Dus hij crasht nog niet. Leeg ook whattsapp en zeker geen video's in mijn opslag
op 30-01-2020 10:31 AM
Hi @AstridZethof,
Lastig te zeggen waar het aan ligt. Apps en het besturingssysteem kunnen inderdaad vrij veel in beslag nemen, afhankelijk van de apps natuurlijk.
Je kunt niet alle apps verplaatsen naar de SD-kaart, maar de meeste wel. Dat zou je dus nog kunnen proberen.