Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Camera slaat foto's niet op

(Onderwerp aangemaakt op: 11-11-2020 07:57 PM)
8189 Weergaven
SandraGalaxy
Apprentice
Opties

Sinds gisteren heeft mijn Samsung Galaxy A5 2018 een probleem: als ik een foto maak, slaat hij die soms wel en soms niet op. De foto is na het maken te zien in het cirkeltje onder de camera, maar daarna niet in de galerij, niet in de bestanden en niet in GooglePhotos. En dan is hij dus weg. Ik heb opnieuw de telefoon gestart, gekeken of ik een software-update heb gemist (niet volgens mij), de opslag gewijzigd van sd naar interne opslag, maar niets helpt.

Wat kan er aan de hand zijn en wat kan ik nog doen? Ik baal ontzettend.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Haal de SD kaart er eens helemaal uit en restart het toestel. Ga vervolgens naar instellingen/ apps / camera / opslag / gegevens wissen. Dan is de camera gereset en probeer het dan nog eens.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
18 Antwoorden
meertje
First Poster
Opties
ik heb het zelfde probleem
0 Likes
meertje
First Poster
Opties
ik heb een A 51
0 Likes
SandraGalaxy
Apprentice
Opties

Sinds wanneer heb jij dit probleem?

0 Likes
meertje
First Poster
Opties
ik heb hem pas 1 maand. dit doet hij al vanaf het begin
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Haal de SD kaart er eens helemaal uit en restart het toestel. Ga vervolgens naar instellingen/ apps / camera / opslag / gegevens wissen. Dan is de camera gereset en probeer het dan nog eens.
0 Likes
SandraGalaxy
Apprentice
Opties

Geinspireerd door bovenstaand bericht heb ik in de instellingen van de camera de app naar de oorspronkelijke instellingen teruggezet. Wel met opslag op de sd-kaart. Ik durf nog niet officieel te juichen, maar het lijkt geholpen te hebben.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is mooi👍 Als je ooit nog problemen ondervind met de camera of een andere app gewoon opslag en gegevens wissen dat lost de meeste problemen op.
0 Likes
SandraGalaxy
Apprentice
Opties

Het wissen van de gegevens had geen effect, dat had ik ook geprobeerd, maar resetten hielp. Ik ben helemaal opgelucht en blij. :smiling-face:

meertje
First Poster
Opties
na deze handelingen werkt alles prima, mits opslag op intern geheugen.
Als ik de opslag op de SD kaart zet blijft het probleem aanwezig.
0 Likes