Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Inkt vlekken achter glas samsung s7 na reparatie

(Onderwerp aangemaakt op: 31-05-2017 12:49 PM)
33676 Weergaven
robertsikkema
First Poster
Opties

Begin april heb ik mijn telefoon laten repareren bij samsung. Het glas was gebroken en dat is netjes door samsung verholpen. Echter nu bijna twee maanden zitten er vlekken achter het scherm en is in twee dagen uitgegroeid tot 1 grote inkt vlek. Is dit te verhelpen en zit er garantie op ?

0 Likes
19 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Waar heb je 'm in eerste instantie laten repareren, Ooms? Indien dit bij ons was, heb je daar een reparatienummer van? 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Lis86
First Poster
Opties

Gisterenochtend werd ik wakker en zag een klein paars vlekje onderaan het scherm.

Geen idee wat dit was dus de gsm eens terug heropgestart maar het vlekje bleef. Intussen is het ook al wat gaan groeien.

Mijn gsm is 1j en half oud is niet gevallen noch in contact geweest met water en heeft ook nog geen reparaties nodig gehad (zoals hier in vorige berichten wel het geval was) 

Als ik het internet hierover raadpleeg kom ik tot de conclusie dat Samsung er zich nogal graag gemakkelijk vanaf maakt door te zeggen dat ze waterschade is terwijl dit niet het geval is maar het is woord tegen woord en probeer het maar eens te bewijzen....

Als je dergelijke dure toestellen verkoopt moet je zorgen dat deze ook voldoen aan de standaard en de klant na een jaar niet terug laten opdraaien om weer eens 300 a 400 euro uit te geven aan een nieuw toestel!! 

Ik weet niet wat de beste optie zal wezen.... M'n toestel alsnog binnenbrengen en hopen dat dit garantie is maar ik vrees al op voorhand door al de reacties op internet te lezen dat dit niet het geval zal zijn 😞 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Kan je er een foto van maken en hier plaatsen
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Lis86
First Poster
Opties

WIN_20200713_14_25_15_Pro.jpg

0 Likes
Lis86
First Poster
Opties
Intussen paar uur verder is de kleur wat donkerder geworden van paars maar alles nog leesbaar naar donkerpaars en bijna niet meer leesbaar..... (zie foto)
0 Likes
Stef1411
Voyager
Opties

@Lis86 een paarse vlek in het display is als gevolg van een barst in het OLED scherm. maar wanneer wij geen directe schade kunnen vinden op het toestel vervangen wij dit vaak binnen de garantie. 

gaat het om een A50?

Lis86
First Poster
Opties

Er zit helemaal geen barst in het scherm want het toestel is dan ook niet gevallen en zit steeds in een cover.

Het gaat hier idd om het A50 toestel 

0 Likes
Stef1411
Voyager
Opties

@Lis86 een display assembly is opgebouwd uit meerdere lagen. het bovenste glas is ter bescherming van de lagen die daar onderliggen het kan natuurlijk zijn dat het glas zelf in order is maar dat de OLED scherm zelf beschadigd is. in vergelijking met het glas is de OLED een stuk zwakker. 

opgelicht
First Poster
Opties
Ik heb het ook valt buiten de grantie kosten om te maken 268
Hij was 400 en een halfjaar oud bij bol.com
Eerst een paarse vlek en die werd steeds groter wie kan mij vertellen wat ik nog kan doen
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@opgelicht 

Wellicht kan je hierover nog in gesprek gaan met de verkoper om te kijken wat de mogelijkheden hierin zijn. Wanneer in het servicecentrum is geconstateerd dat dit niet binnen de garantievoorwaarden hersteld kan worden, krijg je een prijsopgave om je telefoon alsnog te laten repareren. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes