Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Inkt vlekken achter glas samsung s7 na reparatie

(Onderwerp aangemaakt op: 31-05-2017 12:49 PM)
32127 Weergaven
robertsikkema
First Poster
Opties

Begin april heb ik mijn telefoon laten repareren bij samsung. Het glas was gebroken en dat is netjes door samsung verholpen. Echter nu bijna twee maanden zitten er vlekken achter het scherm en is in twee dagen uitgegroeid tot 1 grote inkt vlek. Is dit te verhelpen en zit er garantie op ?

0 Likes
19 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Robert, dat is raar! heb je er een foto van? Is hij gevallen? Meestal is dit een beschadiging aan het scherm door vallen of er iets tegen aangedrukt met veel kracht. Ben bang dat het helaas niet onder de garantie gaat vallen. Maar ben benieuwd naar de foto!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
robertsikkema
First Poster
Opties

Hoi Rohit,

 

Mobiel was in maart gevallen en ik heb het laten repareren via Samsung. Begin april mobiel terug ontvangen van de glas reparatie en vorige week woensdag zat er een klein streepje blauw op het midden van het glas.  Enkele uren later was het een vlekje en de volgende dag was het hele scherm een grote vlek. Ik heb de mobiel niet laten vallen of ben er niet op gaan zitten of iets dergelijks.

 

 

 

Productgegevens
Product:G930F Galaxy S7 (Samsung)RMA-nummer:iRMADRSA14585834
Productsoort:Mobiele telefoonIMEI-nummer:359468071765917

 

Ik zal proberen een foto te maken

 

0 Likes
robertsikkema
First Poster
Opties

IMG-20170531-WA0009.jpgIMG-20170531-WA0010 (1).jpgIMG-20170531-WA0010.jpgIMG-20170531-WA0007.jpgIMG-20170531-WA0008.jpg

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Tja voor mij erg moeilijk om er wat over te zeggen, als ik het zou moeten zeggen op basis van de foto's lijkt het alsof die hard gevallen is linksonderin...

Opsturen lijkt mij toch de enige oplossing om erachter te gaan komen wat ze hiermee gaan doen!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Oei Robert, normaal zou ik zeggen 'Mooi paars is niet lelijk', maar in dit geval ziet het er niet best uit!

Ik raad aan, zoals Rohit al voorstelde, om hem wederom op te sturen. Dat kan via de Ophaalservice. Als er verder geen gebruiksschade wordt geconstateerd, kan het binnen de garantie gerepareerd worden.


---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Sonja0205
First Poster
Opties

Hoi,

 

Ik heb sinds twee dagen hetzelfde probleem. Twee weken geleden is het glas van mijn S& vervangen, en eergisteren verscheen er in de rechterbovenhoek ineens een klein paars vlekje, net of er inkt achter het glas zat. In de loop van de dag ontstonden er over mijn hele scherm kleine puntjes die uitgroeiden tot steeds grotere vlekken. Inmiddels is mijn scherm zo vol vlekken dat ik mijn mobiel niet meer kan gebruiken. Ik heb het toestel niet laten vallen, er heeft ok niets op of tegen gedrukt en hij is ook niet in het water terecht gekomen.

 

Hoe is het bij jou opgelost? Ik neem toch aan dat dit onder de garantie van de reparatie valt? Een beetje googlen gaf mij veel gelijksoortige berichten avn andere gebruikers. Ik zie alleen nergens staan of en hoe het is opgelost.

MarijeS7
First Poster
Opties

Ik heb dus precies hetzelfde! Een paar maanden terug mijn telefoon laten opsturen toen er opeens lucht onder mijn scherm zat. Ik had hem net nieuw en ik heb hem zeker niet laten vallen. Ze zeiden bij Samsung dat het waterschade was, wat ik niet snap want de s7 is waterdicht?? Ik met tegenzin 360 euro betaald voor een nieuw scherm. Daarna ben ik ook erg zuinig geweest met mijn telefoon. Nu zie ik opeens zwarte vlekken in het scherm en het scherm wordt groen. Ik lees dus ook veel op internet dat het weer waterschade is. 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

In dit geval is er (toch) weer een reparatie nodig, Marije. Ik kan vanuit foto's geen conclusie trekken daar moet de monteur naar gaan kijken. Zij kunnen dan constateren of er verder schade is of dat het binnen garantie valt. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
ooms
First Poster
Opties

heb vorige week mijn gsm binnen gedaan om nieuw scherm omdat hij gevallen was,

naar mijn denken goed gemaakt

maar na 3 dagen blauwe vlekken die erger en erger werden

ben naar de schop gegaan

de uitleg dat ik krijg je hebt hem laten vallen

dit is niet het geval,

toch zal ik terug 168 euro mogen betalen , want ze zeggen dat het niet in de garantie vald,

als ik het heir lees ben ik niet de enige, die een toestel binnen doet en later dezelfde prbl heeft.

Wie kan mij helpen want wil dit niet weer meemaken 

als hij gemaakt is zal ik dus bijna 400 euro kwijt zijn

schande 

0 Likes