Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoesje Samsung J7 Core

(Onderwerp aangemaakt op: 05-01-2018 11:05 AM)
2058 Weergaven
BlueKingNL
Apprentice
Opties

Ik heb laatst een Samsung Galaxy J7 Core gekocht, maar ik kan nergens een hoesje ervoor vinden. Het enige hoesje dat ik ervoor vond kwam uit de Filipijnen, en kon niet naar Nederland worden getransporteerd. Weet iemand waar ik een hoesje voor deze telefoon kan vinden?

0 Likes
10 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Aliexpress? Ebay?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @BlueKingNL, voor de normale J7 2017 is de Jelly Cover beschikbaar. Omdat de J7 Core niet verkocht wordt binnen de Benelux, durf ik niet te zeggen wat hier de specificaties en precieze afmetingen van zijn en of de Jelly Cover dus ook eventueel zou functioneren. Je kunt 't altijd proberen!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
BlueKingNL
Apprentice
Opties

Nee, dit past niet. De speaker en flitser zitten op een andere plek.

0 Likes
BlueKingNL
Apprentice
Opties
Ik heb wat gezocht, maar ik kan nog niks vinden. Wel gek de telefoon hier verkocht word, maar zonder hoesje of support. Ik kan de stuurprogramma's nergens vinden (als ik "J7 Core" opzoek kan de website deze niet vinden), terwijl ik de telefoon gewoon bij bol.com heb gekocht.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Volgens mij wordt de J7 Core hier niet officieel verkocht.. Dat bol.com het wel verkoopt dat mag.. ze importeren hem dan vanuit het buitenland ( althans de verkoper)

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Zoals Rohit al aangeeft is dit niet een model die binnen de Benelux wordt verkocht, vandaar dat er ook geen cover door ons verkocht wordt. Bol.com zelf verkoopt 'm zo te zien niet, deze wordt vanuit Bol.com doorverkocht door een retailers genaamd: Phone Tunes Internatiol Com (klinkt tenminste alsof zij buitenlandse modellen verkopen). 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
BlueKingNL
Apprentice
Opties

Maar hoe fix ik dan een decent kwaliteit hoesje?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
AliExpress?
0 Likes
JohnHoef
First Poster
Opties
0 Likes