Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Het USB-apparaat wordt niet herkend

(Onderwerp aangemaakt op: 01-09-2017 08:38 AM)
5094 Weergaven
Ivo_K
First Poster
Opties

Hi,

Hopelijk kan iemand mij helpen. ik heb een S7 Edge. Ik heb lange tijd problemen gehad met een SD-kaartje, dat het dan weer wel en dan weer niet deed. Contact gehad met Samsung en formatteren was de optie. Kaartje werkt nu goed, echter mijn S7 Edge wordt niet meer herkend wanneer ik deze koppel aan een laptop (om op te laden). Thuis niet en niet op mijn beveiligde werk laptop. Vroeger/paar maanden geleden kreeg ik nog netjes de USB-melding dat mijn S7 Edge herkend werd, op beide apparaten.  Wanneer ik andere USB-poorten gebruik: zelfde resultaat.

Op Youtube allerlei filmpjes gezien over Windows 10 en de device manager, allemaal geprobeerd, niets helpt.... 

Of dit probleem te maken heeft met het SD-kaartje, althans de oplossing daaromtrent weet ik niet.... Ik ga er van uit dat resetten naar fabrieksinstellingen zal helpen, daar heb ik echter geen trek in.

Wie o wie weet een oplossing?

0 Likes
2 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Ivo,

Kun je eens proberen om Smart Switch op je PC te installeren? Dit programma installeert de meest recente versie van het stuurprogramma en hopelijk kun je zo weer je telefoon vanaf je PC benaderen.

Smart Switch voor Windows: http://www.samsung.com/global/download/smartswitchwin

kevin-sig
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Ivo_K,

kun je bij de Telefoon app intoetsen: *#0808# hier dient bij USB de instelling te staan op: AP en bij USB Settings op MTP+ ADB.

Let me know! 

rsz-846676
0 Likes