Hoi allemaal.Mijn Mooie S7 heeft sinds een maand of twee het probleem dat hij random zichzelf op nieuw opstart.hij zit in een hoesje en het maakt... Bekijk bericht
Heb je vragen over je Galaxy Smartphone of wil je je ervaring delen? Neem deel aan de Samsung Community - de officiele community voor Samsung producten.
Custom List Message Item |
---|
Hoi allemaal.Mijn Mooie S7 heeft sinds een maand of twee het probleem dat hij random zichzelf op nieuw opstart.hij zit in een hoesje en het maakt... Bekijk bericht |
Ik woon in Indonesië en heb daar een Samsung Galaxy Note 3 neo gekocht . Helaas kan ik dit toestel alleen maar instellen voor de Engelse taal... Bekijk bericht HI Fen, allereerst gefeliciteerd met je nieuwe Galaxy Note3 Neo! Via Instellingen > Taal en Invoer >... Bekijk bericht |
Hoe kan ik een Android 5.0 of hoger op mijn S4 Mini i9195 zetten? Met sotware-update op de telefoon zelf gaat deze niet hoger dan 4.4.2. Graag... Bekijk bericht |
Ik heb een tijd geleden de Samsung Galaxy A5 (2017) en vind het verder een toptoestel. Alleen laatste tijd heb ik problemen met opladen en als ik... Bekijk bericht |
De luidspreker (speaker) van mijn S8 kraakt behoorlijk hard als ik tijdens het afspelen van een geleidsfragment of muziekje de hometoets, de... Bekijk bericht Ah okay, top. Heb je het IMEI nummer van je toestel voor mij? Dan kijk ik even of ik wat over de rep... Bekijk bericht |
Ik heb sinds 2 weken de Samsung Galaxy A5 2017. Als ik een foto wil bewerken in de standaard gallerij-app en deze wil opslaan loopt het toestel... Bekijk bericht Jammer dat het zo heeft moeten lopen, Berg .. Ik kan begrijpen dat de frustratie hierna erg hoog opl... Bekijk bericht |
Ik wil alle wifi netwerken (ook die buiten bereik zijn) kopiëren van mijn A3 2015 naar mijn nieuwe telefoon A3 2016. Ik denk, dat Smart switch dat... Bekijk bericht Ik denk dat G Cloud gewoon niet in de koppies is gekomen Maar fijn dat het is opgelost! Ik heb jouw ... Bekijk bericht |
Ik denk dat je het beste contact kunt opnemen met de ontwikkelaar van deze app voor ondersteuning. D... Bekijk bericht |
Is het zo dat Samsung een bolle batterij van een Galaxy S4 kosteloos vervangt? Bekijk bericht |
Beste Samsung, Een aantal dagen geleden heb ik mijn Galaxy Note 8 besteld. Ik was erg blij om te lezen dat er in Nederland bij de Note 8 een... Bekijk bericht Hi Michiel, Ik ben dan geen Samsung, maar het DeX station is op de Samsungsite €159 en staat hier: h... Bekijk bericht |
In mijn Samasung Galaxy Advance wordt de simkaart niet meer herkend. Krijg de melding "simkaart plaatsen", terwijl er een goede simkaart in... Bekijk bericht |
Kan mijn fototo's van mijn Samsung Galaxy S7 modelnummer SM-G930F niet naar mijn laptop overbrengen. Brengt ze wel over en dat duurt... Bekijk bericht Fijn dat het is opgelost met een andere kabel! Indien er verdere vragen zijn kun je ze inderdaad alt... Bekijk bericht |
Hoi, ook ik heb geen 50euro voucher-code ontvangen. Ik heb de S8 op 28 juni besteld via Vodafone. De gear-VR is geleverd en daarbij een brief... Bekijk bericht Hi @supersuske, kun je mij per privebericht ter verificatie jouw geboortedatum mailen en je adresgeg... Bekijk bericht |
Goedemiddag, de oculus voucher moet voor ( ik dacht ) 15-09-2017 geactiveerd worden. Nu kreeg ik op 29-08-2017 een mail waarin staat dat... Bekijk bericht Heb je Bruce een privébericht verstuurd, Floor? Dit bericht is namelijk niet privé Bekijk bericht |
Hallo, Ik heb mijn mobiel (Samsung j5 2017) net nieuw. Hiervoor werkte mijn Bluetooth nog gewoon. Maar nu doet hij het opeens niet meer. Ik... Bekijk bericht Wat goed om te horen! Ik vond het al zo vreemd dat het niet werkte. Super bedankt voor de terugkoppe... Bekijk bericht |
Hallo allemaal. Sinds kort werkt thuis Wifi ineens niet meer lekker op mijn S7 egde. Andere Samsung (en niet Samsung) apparaten werken zonder... Bekijk bericht Hi @PetraM, welkom op de Community! Wat vaak helpt, is om simpelweg de router op een andere frequent... Bekijk bericht |
Is het mogelijk de opslag van 16GB op mijn S5 Neo te vergroten ? MvRGR Gerard Bekijk bericht Hi Gerard, je kunt 'm uitbreiden met een MicroSD tot (maximaal 128 GB), zie specificaties! Bekijk bericht |
Mijn net nieuwe J5/6 doet niet wat hij moet doen. De volgende zaken gaan niet goed: Theme store – Melding “kan inhoud niet... Bekijk bericht |
Donderdagochtend is de update gedraaid op mijn toestel. Nu duurt het circa 8 seconden voordat het toestel wordt ontgrendeld. Het duurt echt te lang... Bekijk bericht Hoi Rob, bedoel je dat je de SD-kaart hebt verwijderd? Voor een optimale werking raad ik een SD-kaar... Bekijk bericht |
Hi, Hopelijk kan iemand mij helpen. ik heb een S7 Edge. Ik heb lange tijd problemen gehad met een SD-kaartje, dat het dan weer wel en dan... Bekijk bericht Hi @Ivo_K, kun je bij de Telefoon app intoetsen: *#0808# hier dient bij USB de instelling te staan o... Bekijk bericht |