24-10-2017 06:53 PM - bewerkt 24-10-2017 06:54 PM
Beste Community-leden,
Op 15-10-2017 heb ik een systeemupdate uitgevoerd op mijn in 2016 bij T-Mobile gekochte 'Samsung Galaxy S7 Edge'. Na het uitvoeren van de update waren er plotseling horizontale (grijze) balken op het scherm te zien. De weliswaar doorzichtige, maar uiteraard zeer storende balken zijn alleen weg te krijgen als ik de belichting van het toestel op 'maximaal' zet. Zodra ik de belichting iets terugschroef, worden de balken weer zichtbaar. De balken worden bovendien steeds groter, naarmate men de belichting verder terugschroeft.
Weinig belichting
Meer belichting
Maximale belichting
Op de bijgevoegde foto's zijn de balken bij diverse belichtings-instellingen te zien. Ook is te zien dat de balken bij een maximale belichting verdwijnen.
Gezien het feit dat de balken pas sinds de systeemupdate van 15-10-2017 te zien zijn, vermoed ik dat het een softwarematige fout betreft. Wie weet een oplossing voor dit probleem?
Alvast bedankt!
M.v.g.
Maikel
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 19-10-2021 09:17 AM
op 20-10-2021 01:58 PM
Hey @aardster, goedemiddag.
Goed dat je ons een berichtje stuurt. Via onze website kun je je telefoon aanmelden voor een reparatie, je kunt dan kiezen uit de ophaalservice of voor een bezoek aan één van onze service centers.
Naast een reparatie heb ik misschien ook nog een leuke andere mogelijkheid, stuur mij hiervoor een privé bericht.
Groeten,
Martijn