Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gele tint display

(Onderwerp aangemaakt op: 15-06-2019 08:58 PM)
15092 Weergaven
Meri3
Journeyman
Opties

Hallo allemaal,

Ik heb de vergelijkbare topic gelezen maar heeft helaas niets opgelost.

Ik bezit een Samsung A6+ en mijn telefoon geeft en geel achtige gloed op het scherm. Het wit is niet echt wit. Ik heb al gekeken bij scherminstellingen maar niets helpt. Ook staat mijn blauwfilter uit. Enig idee wat ik zou kunnen doen?

Groeten,

Merian 

0 Likes

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Je zou het toestel nog eens in de veilige modus kunnen opstarten om te kijken of je het daar ook ervaart. Mocht dat het geval zijn, is de laatste optie om een reset uit te voeren.

Haalt dat ook niets uit, dan kun je hem het beste ter reparatie aanbieden via de Ophaalservice of langs een servicepunt van ons gaan. 

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Meri3
Journeyman
Opties
Het lijkt te zijn verholpen. Ik heb een appje waarmee ik o.a. Mijn bureaublad kon samenstellen en aanpassen. Het lijkt nu weer in orde. Dankje wel voor je tips! Als het zich nu weer voordoet bezoek ik een winkel :smiling-face:

0 Likes
Oplossing
Marc Paul
First Poster
Opties

Probeer eens om rechtsboven naar beneden te swipen. Kijk of eye comfort shield (oog comfort scherm) gekleurd is.  Bij andere android soorten nachtverlichting. Zo ja zet dat uit en de gele waas zou weg moeten zijn.

Soms moet je het iets verder naar beneden trekken of als er onder puntjes staan naar rechts gaan bij de icoontjes om het te vinden. Er kan per ongeluk op geklikt zijn waardoor het actief werd maar meestal is de oorzaak dat dat aanstaat.

17 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Meri3,

Is het mogelijk om hier met bijvoorbeeld een ander toestel een foto van te maken?

rsz-846676
0 Likes
Meri3
Journeyman
Opties

Bedankt voor je antwoord! Hier heb ik een witte afbeelding opgezocht.

De displayinstellingen staan op basis. 

20190617_132929.jpg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat is wel erg geel inderdaad! Zou je bij Telefoon kunnen intoetsen: *#0*# en kiezen voor RED, GREEN en BLUE? Hoe ziet dat eruit? 

rsz-846676
0 Likes
Meri3
Journeyman
Opties

Ja dat vind ik dus ook. Maar op de foto lijkt het wel wat extremer. Het is meer een gelige waas. Wit is niet echt wit. 

Wanneer ik die kleuren die jij zei aanklik zijn ze heel fel en helder voor mijn gevoel. Moet ik daar een foto van maken of is deze informatie voldoende.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als je het daar wel goed ziet, lijkt het mij een softwarematig probleem. Ervaar je dit al sinds het begin?

rsz-846676
0 Likes
Meri3
Journeyman
Opties
Nee niet sinds het begin. Ik vind het pas erg opvallend sinds een update van andriod maar dat kan ook aan mij liggen.
0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Je zou het toestel nog eens in de veilige modus kunnen opstarten om te kijken of je het daar ook ervaart. Mocht dat het geval zijn, is de laatste optie om een reset uit te voeren.

Haalt dat ook niets uit, dan kun je hem het beste ter reparatie aanbieden via de Ophaalservice of langs een servicepunt van ons gaan. 

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
Meri3
Journeyman
Opties
Het lijkt te zijn verholpen. Ik heb een appje waarmee ik o.a. Mijn bureaublad kon samenstellen en aanpassen. Het lijkt nu weer in orde. Dankje wel voor je tips! Als het zich nu weer voordoet bezoek ik een winkel :smiling-face:
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het is opgelost! Kan ik je verder nog ergens bij helpen?

rsz-846676
0 Likes