Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galerij view in Samsung Galaxy S8

(Onderwerp aangemaakt op: 29-08-2017 04:35 PM)
7207 Weergaven
AmeGrunn
Apprentice
Opties

Links mijn Galerij, rechts een screenshot van de Galerij in Galaxy Apps.Links mijn Galerij, rechts een screenshot van de Galerij in Galaxy Apps.

Ik kon zonet de Galerij op mijn S8 updaten, en in de preview foto's in Galaxy Apps zag ik dat je de view in de Galerij bij Albums kan veranderen.

Ik irriteer me mateloos aan de view van de Galerij (zie links) en ik zou het graag zo instellen als het op de screenshot van de Galaxy Apps eruit ziet. Dan is het, voor mijn gevoel, veel overzichtelijker.

Ik heb een S8, heeft iemand een idee hoe je het kunt instellen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @AmeGrunn,

Het is geen instelling, maar je kunt hier een gebaar voor gebruiken, omgekeerd knijpen zou ik het willen noemen. Plaats twee vingers op het scherm en veeg ze over het scherm van elkaar af, alsof je wilt inzoomen op een foto. Je krijgt zo de structuur zoals in de screenshots van Galaxy Apps.

Ik heb het gebaar voor je geprobeerd te illustreren, omdat ik er niet van overtuigd ben dat ik heel duidelijk was :winking-face:20170829_171000.jpg

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @AmeGrunn,

Het is geen instelling, maar je kunt hier een gebaar voor gebruiken, omgekeerd knijpen zou ik het willen noemen. Plaats twee vingers op het scherm en veeg ze over het scherm van elkaar af, alsof je wilt inzoomen op een foto. Je krijgt zo de structuur zoals in de screenshots van Galaxy Apps.

Ik heb het gebaar voor je geprobeerd te illustreren, omdat ik er niet van overtuigd ben dat ik heel duidelijk was :winking-face:20170829_171000.jpg

kevin-sig
0 Likes
AmeGrunn
Apprentice
Opties

Bedankt voor je antwoord!

Het is me gelukt. Ik was bij de Media Markt geweest toen ik nog mijn S6 had, en die zeiden dat je het niet veranderen kon.

Maar gelukkig dus wel!

KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Fijn dat het gelukt is :face-with-tears-of-joy:

kevin-sig
0 Likes