Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy S7 Freeze

(Onderwerp aangemaakt op: 08-10-2018 11:17 AM)
300 Weergaven
MarijnPlovie
Student
Opties

Hallo,

Onlangs nieuwe software update binnengekregen, deze ook netjes geinstalleerd, maar dan zijn de problemen begonnen. Het begon bij het draadloos opladen, de telefoon viel uit en startte vanzelf op maar bleef uren staan op het herstart scherm. Heropstarten werkte niet maar power & volume down deden de truk wel en alles was terug ok. Dit is helaas wel enkele keren gebeurd, telkens tijdens het opladen (wireless). Toen zelfs de combinatie volume down & power knop niets meer deed was het even paniek. Aan een gewone usb lader gehangen en de batterij bleek volledig plat te zijn. Vreemd want hij had net enkele uren op de wireless stand staan opladen. Conclussie, batterij kapot? Maar waarom freezed alles dan continue en moet ik altijd heropstarten. Ik dacht bij mezelf, ik doe een backup via smart switch en dat was net 15min geleden het geval, maar tijdens het proces is de telefoon opnieuw beginnen freezen, uitgevallen en reageert op geen enkele toetsencombinatie meer. Home + power + volume down lukt zelfs niet. Verbinding met laptop geenr reactie, verbinding met stopcontact geen reactie.

Zijn er nog suggesties? ALS ik hem terug actief krijg, asap backup nemen en fabrieksherstelling doen veronderstel ik maar daarvoor moet ie eerst terug wakker worden....

mvg Marijn

0 Likes
4 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Gebruik je een originele oplader en originele kabel? Anders even een andere oplader/kabel proberen. En als het kan langs een servicepunt?

https://www.samsung.com/nl/reparatie/bezoek-servicelocatie/
Stars-Moderator-signature-800x200-2
MarijnPlovie
Student
Opties

Hoi. de wireless charger en kabel e.d. zijn allemaal origineel. In de wagen is het geen originele kabel van samsung maar 1 van htc. En op het werk is het een lader van Nokia. Kortom, het zijn originele kabels en laders en geen goedkope brol. Wel niet allemaal van Samsung zelf maar ze doen perfect hun werk. Tenminste dat deden ze. Ik kon niet meer wachten en ben ondertussen al naar een servicepunt gegaan. Ze vinden het ook niet waar het probleem zit en ze gaan mijn toestel opsturen naar Samsung. Wordt vervolgd

Bedankt voor de snelle reactie

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Oke, succes!!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
MarijnPlovie
Student
Opties

Er is helaas slecht nieuws - moederbord moet vervangen worden. Ze spraken over 350 - 400 euro. Dit heb ik dan ook maar geweigerd. Voor die prijs heb ik een mooi midrange toestel tegenwoordig.

0 Likes