Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Overige Smartphones
Heb je vragen over je Galaxy Smartphone of wil je je ervaring delen? Neem deel aan de Samsung Community - de officiele community voor Samsung producten.
Hi, today, my Led- cover suddenly stopped working. To be more precise, the LEDs in the cover stopped blinking. Anyone recognizing this problem?
Bekijk bericht
Hallo
Mijn Samsung Galaxy J7 (2016) laadt sinds gisteren ochtend niet meer. Het ligt niet aan de oplader maar ook niet aan de batterij. Ik... Bekijk bericht
ik heb nu sinds vanochtend geen internet meer. zodra ik probeer te verbinden staat er de kwaliteit van uw internetverbinding controleren. dat staat... Bekijk bericht
Hallo,
ik heb een vervelend voorval met de Samsung S6 van mijn dochter.
Zij heeft haar wachtwoord gewijzigd en nu geeft haar telefoon bij... Bekijk bericht
Hallo Iedereen,
Enige weken geleden heb ik de 46mm versie van de galaxy watch gekocht. Super horloge, dus ik dacht laat ik een folie over het... Bekijk bericht
Ik heb mijn Samsung Galaxy S7 Edge sinds 26-05-2016. Bijna anderhalf jaar later gaf het scherm plotseling grote grijze vlakken weer die ook groter... Bekijk bericht
Mijn vrouw bezit een Samsung A5 (2015) en ik een Samsung A5 (2017).
Het lukt mij niet om de agenda's van beide te synchronisreren.
Kan... Bekijk bericht
Afgelopen week viel het scherm van mijn Galaxy S9 plotseling uit, nadat ik de hele dag al last had van fel-groene en paarse vegen op het scherm.... Bekijk bericht
ik heb een externe hd. die wil ik als ntfs formateren ivm grotere bestanden als 4gb.
nu herkend de s8 geen ntfs zonder een externe app. en dan... Bekijk bericht
Hallo,
Sinds ongeveer een maand of 2 wil mijn S8+ nog amper snelladen. Als ik de oplader aansluit krijg ik 95% van de tijd de meding:... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een probleempje met mijn note 8.
Ik heb de telefoon bij belsimpel aangeschaft en heb er een verzekering bij gekregen. 2... Bekijk bericht
Hallo,
Onlangs nieuwe software update binnengekregen, deze ook netjes geinstalleerd, maar dan zijn de problemen begonnen. Het begon bij het... Bekijk bericht
De originele oplaadkabel van mijn Samsung A5 2017 laadt alleen traag op. De kabel heeft geen zichtbare kabelbreuk of iets dergelijks. Indien ik de... Bekijk bericht
Ik heb een Smart cover... Nu als ik hem open maak krijg ik eerst een zwart scherm.. Dan springt hij aan een krijg ik de melding always on display... Bekijk bericht
Enkele maanden gebruiker van Samsung A8, met nul klachten. Sinds enkele dagen verliest de telefoon verbinding met provider en krigt deze dan ook... Bekijk bericht
Ik heb vandaag de Gear IconX 2018 aangeschaft.
Volgens de specs heeft deze 4GB memory. Echter wanneer ik de muziek van mijn telefoon wil... Bekijk bericht
Onlangs heb ik mijn telefoon laten vallen waarna de telefoon uitviel. Normaal starten lukte niet meer, alleen in de veiligheidsmodus. Als ik de... Bekijk bericht
Ik heb op 26 September jl. mij een nieuwe Galaxy A6 plus gekocht in filiaal Emmen....sinds afgelopen week (Woensdag 3 oktober) komt er een dof... Bekijk bericht