Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy S6 Vast bij Opstarten, Powered by andriod.

(Onderwerp aangemaakt op: 27-04-2020 12:33 AM)
464 Weergaven
Dilan1
Apprentice
Opties

Galaxy S6 Vast op Powered by andriod schermGalaxy S6 Vast op Powered by andriod scherm

Hoi Allemaal,

Mijn Galaxy S6 SM G920F Werkte goed en normaal totdat hij opeens uitviel en nooit meer opstarte. Dit gebeurte ergens in 2018 en besloot een a5 2017 te kopen. Maar na een tijdje besloot ik om een beetje aandacht te geven aan dit mobiel. Na een tijdje dingen zoals volume up en power knop met home etc. Kwam Ik erachter dat ik in dowload mode kon en instaleerde ik een Firmware van SM G920F UK. Achter de mobiel staat er UK in het klein. Maar woon zelf in nederland. Het mobiel is gobaal. Maar hoe dan ook ik heb ongeveer 4 keer een firmware geinstalleerd. Maar nadat het opniew ging opstarten kreeg ik dit scherm zoals je op de foto ziet. Ik kan zelf niet in recovory mode en alleen maar restarten en in download mode.

Als iemand mij kan helpen, bedankt

Groetjes Dilan,

0 Likes
5 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Dilan,

Mogelijk is er iets misgegaan met het flashen van de firmware? Je kunt in de downloadmode proberen deze te herstellen naar de oorspronkelijke versie. Het is altijd af te raden om de firmware te flashen via de downloadmode; updates kun je het beste installeren via het instellingenmenu of via Samsung Smart Switch op een PC. Het is een risicovol proces om dit zelf te doen wanneer je niet precies weet wat je doet; je kunt er blijvende schade mee aanrichten aan het toestel en het is daarom ook een uitsluiting in de voorwaarden voor fabrieksgarantie.

kevin-sig
Dilan1
Apprentice
Opties

Hallo Kevin,

Samsung Smart Switch herkent dit apparaat niet. Ik flash filmwares via Odin. Ik had laatst op deze Galaxy s6 een 
SM G920F UK firmware van sammobile geflashd. Maar ik denk dat dat het foute is sinds ik in Nederland woon. Of heeft dat er niets mee te maken. Er staat op de achterkant in het klein UK. Dus moet ik Uk flashen SM G920F of NL SM G920F?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Dilan1 

Sammobile is de juiste website voor dit doe je goed:) over de taal je kan zelf kiezen welke je wilt nl of uk maakt niets uit :smiling-face:

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Dilan1
Apprentice
Opties

Ik moet de CSC code weten, maar sinds de telefoon bricked is kan ik niet weten wat de CSC code is en de juiste firmwares niet installeren. Is er een andere manier om de csc code te weten?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als je bij Telefoon intoetst: *#1234# zie je de CSC staan.

rsz-846676
0 Likes