op 26-04-2020 07:39 PM
Ik heb een Galaxy S7 en heb een nieuwe SD-kaart gekocht, 1 van 16GB SDHC 10, maar zodra ik die in mijn telefoon steek, geeft die de melding dat "niet ondersteunde SD-kaart. Dit apparaat ondersteunt deze SD-kaart. Tik om een ondersteunende indeling in te stellen". Wanneer ik hierop klik, vraagt hij om te formateren, maar dan geeft hij de foutmelding "samsung command '8 volume partition disk: 179,0 public failed '400 8 command failed" Het eerste getal verandert soms in de foutmelding. Ik heb al mijn gsm heropgestart, gereset, de SD-kaart proper gemaakt, via mijn computer geformateerd op 2 verschillende manieren. Ik heb een programma gedownload om te formateren, maar ook dat helpt niet. Als ik de kaart in de Huawai telefoon van mijn vriend plaats, wordt die wel ondersteund en geformateerd. Daarod dat ik twijfel of het aan de SD-kaart ligt. Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen?
op 26-04-2020 07:53 PM
op 26-04-2020 08:51 PM
Ik heb hem al geformateerd op FAT32. Al op 3 verschillende manieren, maar foutmelding blijft komen. Ik heb een SD-kaart van 2GB en die werkt wel. Ik kan beter dan de SD-kaart retourneren en een andere kopen?
op 29-04-2020 11:07 AM