Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto's van de SD kaart worden niet weergegeven op de galaxy S5

(Onderwerp aangemaakt op: 14-08-2017 02:04 PM)
1722 Weergaven
Sjorsvde
Journeyman
Opties

Goedeavond, 

Sinds gisteren kan ik de foto's van mijn geheugenkaart niet meer zin in mijn telefoon. Alle apps die op mijn geheugenkaart zijn gegeïnstalleerd werken nog wel. 

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn foto's weer zichtbaar krijg. 

Gr, Sjors 

0 Likes
15 Antwoorden
Sjorsvde
Journeyman
Opties
Nee, klasse 6. Wel raar dat er dan iets mee gebeurt als hij in mijn telefoon zit en ik mijn telefoon alleen maar gebruik.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat ben ik inderdaad met je eens, maar met de tijd kan de SD kaart achteruit gaan. Hoe lang heb je hem momenteel?

Als er nog garantie op zit, raad ik je aan telefonisch contact op te nemen met: 088-9090100 en te kiezen voor optie 1 -> Optie 6. Daar kunnen ze je alles vertellen over hoe een reparatie in zijn werk gaat. 

rsz-846676
0 Likes
Sjorsvde
Journeyman
Opties

Ik zou het niet weten. Ik denk ongeveer 3 jaar. Is het niet mogelijk om hem helemaal te resetten of zo? Hoe lang heb je normaal garantie? 

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt de SD kaart fortmatteren, er zit 2 jaar garantie op, dus die is dan wel verlopen.

Formatteren kun je doen, maar dan raak je wel alle gegevens kwijt die er op de SD kaart staan.

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
Sjorsvde
Journeyman
Opties
Er staan foto's, filmpje en programma's op. De foto's staan sowieso op dropbox, filmpjes niet zeker. De programma's niet, maar die download ik wel opnieuw. Bedankt voor je informatie in ieder geval.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Geen probleem, @Sjorsvde

Succes in ieder geval!

rsz-846676
0 Likes