Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Persoonlijk woordenboek uitzetten

(Onderwerp aangemaakt op: 05-08-2017 09:00 PM)
22196 Weergaven
Anne6
First Poster
Opties

Iedere keer als ik een spelfout maak slaat mijn telefoon het verkeerd gespelde woord automatisch op in mijn persoonlijke woordenboek, zodat de fout zich blijft herhalen als ik dat woord weer wil typen. 

Ik wil dus geen persoonlijk woordenboek meer. Kan dit uitgeschakeld worden? Voor alle duidelijkheid, ik wil dus wel graag de spellingssuggesties te zien krijgen, maar dan gewoon van een normaal Nederlands woordenboek en niet van mijn eigen verkeerd getypte woorden.

Bedankt,

Anne

0 Likes
4 Antwoorden
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hi Anne, 

Kun je naar Instellingen > Taal en Invoer > Samsung-toetsenbord gaan? Klik onderaan op 'instellingen resetten'. Hoe gaat het dan? 

Je zou het volgende ook even kunnen proberen: ga naar Instellingen > Apps > Klik rechtsboven op de 3 puntjes > systeem-apps weergeven > Samsung-toetsenbord. Klik op Gedwongen stoppen > Opslag > Cache legen en gegevens wissen, herstart het toestel. 

0 Likes
Anne6
First Poster
Opties

Hoi, dankje!

Dat heb ik al een keer gedaan en dan is mijn persoonlijk woordenboek weer leeg, maar vervolgens gaat de telefoon het woordenboek opnieuw 'opbouwen' en mijn schrijffouten weer opslaan. Ik zou dus het liefst hebben dat het hele lerend vermogen van mijn woordenboek wordt uitgeschakeld. Is dat een optie?

Groet,

Anne

0 Likes
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Automatisch toevoegen kun je uitzetten via Instellingen > Algemeen beheer > Taal en invoer > Virtueel toetsenbord > Samsung toetsenbord. Verder zal het toetsenbord aan jouw gedrag wennen. 

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hey Anne, als het goed is kun je het verkeerde woord ook uit het woordenboek verwijderen door er lang op te drukken en dan te kiezen voor verwijderen. Lukt dat?

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes