Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto contacten / zichtbaar voor anderen

(Onderwerp aangemaakt op: 14-03-2017 08:34 PM)
1075 Weergaven
Nathaly
First Poster
Opties

Hoi,

Bij mijn eigen gegevens heb ik een foto van mezelf toegevoegd. Hoe krijgen mijn contacten deze te zien?

Als ik in mijn lijst van contacten kijk, zie ik nl. dat bij enkele een foto zichtbaar is en bij de meeste zie je overigens geen foto. Ook heeft een enkeling (met een bedrijf) zijn/haar logo daar zichtbaar gemaakt.

Ik heb al al wel zitten testen:

1) foto toegevoegd op "mijn profiel", maar deze is niet op toestel van mijn man te zien

2) mijn gmail-adres gekoppeld (waar dezelfde foto op zit), maar nog steeds niets te zien

Iemand een idee hoe je dit kunt instellen?

Ik hoor het graag. Bvd.

Gr Nathaly

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Nathaly,

ik weet dat je je Facebook account kan laten synchroniseren met je contacten, daarna kun je de contacten samenvoegen en zo komen er plaatjes bij. Ik heb nog nooit gehoord dat de contacten in jou telefoon ooit het plaatje zien wat jij zelf hebt ingesteld. Als ik een foto instel voor een contact dan is dat alleen op mijn telefoon zichtbaar en andersom.
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Nathaly,

ik weet dat je je Facebook account kan laten synchroniseren met je contacten, daarna kun je de contacten samenvoegen en zo komen er plaatjes bij. Ik heb nog nooit gehoord dat de contacten in jou telefoon ooit het plaatje zien wat jij zelf hebt ingesteld. Als ik een foto instel voor een contact dan is dat alleen op mijn telefoon zichtbaar en andersom.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes