Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

EP-TA 845 lader namaak?

(Onderwerp aangemaakt op: 29-06-2023 01:42 PM)
464 Weergaven
sjirafje
First Poster
Opties

Ik heb online een Samsung EP-TA 845 gekocht maar bij ontvangst heb ik mijn twijfels over de echtheid. De productiedatum 60.02.2023 vind ik namelijk erg onlogisch en komt niet overeen met de datum op de doos (2022). Kunnen jullie bevestigen of deze echt of nep is? Het serienummer is R37R7WHK0QNSE3.

 

photo_2023-06-27_12-02-10.jpg

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@sjirafje 

Op basis van de productie datum kan ik je wel vertellen dat er iets niet helemaal klopt. Ik zou ook niet aanraden om via Ali Express op zoek te gaan naar een originele oplader. Ook wat retouren aangaat of garantie zal dit problemen gaan opleveren.

Mocht je opzoek zijn naar een originele Samsung oplader, stuur mij dan een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0)

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedenmiddag,

Waar heb je de lader gekocht? Ziet er gewoon echt uit
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @sjirafje, goedemiddag.

 

Dankjewel voor je berichtje. Waar heb je de lader gekocht? Je kan hiervoor bij de verkoper terecht, wanneer zij aangeven dat het om een originele Samsung oplader gaat hoef je je geen zorgen te maken. Twijfel je hierover dan kan je de oplader terugsturen en via onze website een oplader bestellen. 

 

Ook zie ik dat mijn collega's via Twitter hierover met je in gesprek zijn en om het overzicht te bewaren en misverstanden te voorkomen stel ik voor om het gesprek via één kanaal te laten verlopen.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
sjirafje
First Poster
Opties

@MartijnK Ik krijg via twitter helaas tegenstrijdige berichten. Eigenlijk is mijn vraag heel simpel:

Klopt de productiedatum: 60.02.2023 (zestig februari 2023)

Is het serienummer correct en bij jullie bekend: R37R7WHK0QNSE3

0 Likes
sjirafje
First Poster
Opties

@Patrick Ik vind de productiedatum van 60.02.2023 (zestig februari 2023) erg onlogisch maar jij deelt die mening niet?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Bij welke winkel heb je het gekocht?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@sjirafje 

Wanneer je hier over twijfelt kan je de oplader terugsturen en deze via onze webshop bestellen. Je kan bij de verkoper navragen of zij een originele Samsung oplader hebben geleverd.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
sjirafje
First Poster
Opties

@MartijnK De lader is gekocht via Aliexpress. Als het inderdaad  namaak is dan is terugsturen volgens de douane niet toegestaan. Kunnen jullie het serienummer (R37R7WHK0QNSE3) en de productiedatum (60.02.2023) even controleren?

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@sjirafje 

Op basis van de productie datum kan ik je wel vertellen dat er iets niet helemaal klopt. Ik zou ook niet aanraden om via Ali Express op zoek te gaan naar een originele oplader. Ook wat retouren aangaat of garantie zal dit problemen gaan opleveren.

Mocht je opzoek zijn naar een originele Samsung oplader, stuur mij dan een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0)

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Als het via AlieExpres is dan is de kans dat het namaak is extreem groot. Ook dat van 60 februari klopt voor geen meter. Op een orginele lader zal nooit een foute datum staan.

Ik bestel altijd of via GSMpunt > lekker goedkoop of direct bij de samsung webshop dan weet je zeker dat je een product ontvangt dat echt is.

Toen ik schreef dat hij echt leek had ik 60 februari nog niet gezien, excuus.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick