Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Definitief Verwijderde foto's terughalen OneDrive?

(Onderwerp aangemaakt op: 11-06-2023 08:32 AM)
463 Weergaven
Hommel
First Poster
Opties
Aangezien mijn hotmail aangaf geen opslagruimte meer te hebben, heb ik op OneDrive een grote hoeveelheid foto's weggegooid en tevens de prullenbak geleegd. Ik wist echter niet dat ik hiermee ook de foto's van mijn Samsung (S22) apparaat zou verwijderen. Is er een manier om deze waardevolle foto's terug te halen?
Mvg
5 Antwoorden
Patevo68
Pioneer
Opties
HELP:
Omdat Google foto's aangaf dat deze vol begon te lopen kreeg ik een suggestie om ruimte vrij te maken. Dit heb ik gedaan maar nu is ook een groot deel van de foto's uit mijn galerij verdwenen en staan niet in de prullenbak (ook niet in Google foto's). Dat was zeker niet mij bedoeling en ik baal er enorm van
Heeft iemand een idee of ik dit ongedaan kan maken? 
Patevo68
Pioneer
Opties
Ik heb hetzelfde maar dan vanuit Google foto's. Helaas de oplossing nog niet gevonden
Neo001
Legend
Opties

Als je de optie Ruimte vrijmaken in Google Foto's hebt geselecteerd, dan worden de foto's van je telefoon verwijderd, maar zouden ze beschikbaar moeten blijven in Google Foto's. Als u foto's uit Google Foto's heeft verwijderd, zouden deze beschikbaar moeten zijn in Google Foto's Prullenback. Heb je gekeken of de foto's nog beschikbaar zijn in Google Foto's > Bieb > Prullenbak?

0 Likes
boombos
Student
Opties
Als je inlogd op bijvoorbeeld een laptop kan je ze nog vinden
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Hommel & @Patevo68 

Hi there, goedemorgen.

 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Heb je de foto's nog kunnen terughalen? Wanneer de optie voor synchronisatie is ingeschakeld en je de foto's in de Cloud verwijderd worden deze ook verwijderd in de Galerij. Je zou nog kunnen nagaan of deze foto's zijn meegenomen in een eerdere back-up 😇 

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200