Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Continu foutmelding Google Play Services is gestopt én Gmail is gestopt Samsung S6 Galaxy

(Onderwerp aangemaakt op: 17-05-2017 03:40 PM)
61487 Weergaven
Maurits
Apprentice
Opties

Sinds gisteren steeds deze foutmeldingen. Ik heb alle tips die ik op internet heb gevonden uitgevoerd, niks helpt. Voor Gmail heb ik accounts verwijderd om ze opnieuw in te kunnen stellen: foutmelding blijft komen.

Voor Google Play services heb ik de cache geleegd, de gegevens gewist, opnieuw opgestart, gereset, updates verwijderd. Ditzelfde voor de Google Play Store want die doet het ook niet meer.

Wie zou mij nog kunnen helpen? Alvast bedankt!

0 Likes
Spring naar oplossing
32 Antwoorden
nolikomaaseik
Apprentice
Opties

Probleem is opgelost . Ik heb geen backup gemaakt maar wel mijn afbeeldingen die op de tablet stonden op een usb stick gezet en boeken die ik gedownload had . Meer stond er eigenlijk niet op . enkele apps maar die kan ik nog altijd terug zetten . Eerst had ik een volledige reset laten doen maar daar was het probleem niet mee opgelost wat mij genoodzaakte om de tablet terug naar zijn fabrieksinstellingen te zetten . Probleem opgelost .

Bedankt voor de medewerking .

Tim
GrandMaster
Opties

Super dat je 't zelf hebt kunnen oplossen 👍 Bij de meekijkafspraak zou de expert verbinding maken met jouw toestel via een app. Goed dat dit uiteindelijk niet eens nodig is en je zelf tot een oplossing bent gekomen!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Janny5094
First Poster
Opties

Wij hebben ook deze foutmelding. Kun je ook een back up maken via een tablet?

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Janny5094 Dat is gewoon mogelijk! Hier zie je hoe je dat kunt doen.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
RonaldDr
First Poster
Opties

Als ik een fabrieksreset doe kan ik mijn thaise simkaart nog blijven gebruiken? Ik ben hier pas aangekomen en het duurt nog een tijd voor ik terug naar België keer. En 5 minuten met mijn Belgische kaart gaat erg duur uitvallen. 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dit zou niet moeten gebeuren.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
1anneke
First Poster
Opties

ik heb ook dat probleem heb al geprobeerd wipe cache partition te doen, maar ik kan alleen de reboot en de onderste van het rijtje aanklikken en de wipe chache zit in het midden.

Toen heb ik geprobeerd te ressetten maar dat ging ook niet.

Daarna geprobeerd fabrieksinstelling te doen dat gaat ook niet want ik moet dan mijn mail en wachtwoord invullen.maar google doet het ja niet dus ook niet het verzenden van de mail.

wat kan ik nu nog doen? wegggooien? das dan een dure samsung geweest

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @1anneke,

Kun je nog wel inloggen met dezelfde gegevens van je Google account op bijvoorbeeld Gmail? 

rsz-846676
0 Likes
1anneke
First Poster
Opties
dat gaat vanzelf. ik kan zien dat ik mail krijg maar moet naar de pc om te openen
0 Likes
1anneke
First Poster
Opties

whatsapp en mijn telefoon werkt nog wel

0 Likes