Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Continu foutmelding Google Play Services is gestopt én Gmail is gestopt Samsung S6 Galaxy

(Onderwerp aangemaakt op: 17-05-2017 03:40 PM)
61483 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Maurits
Apprentice
Opties

Sinds gisteren steeds deze foutmeldingen. Ik heb alle tips die ik op internet heb gevonden uitgevoerd, niks helpt. Voor Gmail heb ik accounts verwijderd om ze opnieuw in te kunnen stellen: foutmelding blijft komen.

Voor Google Play services heb ik de cache geleegd, de gegevens gewist, opnieuw opgestart, gereset, updates verwijderd. Ditzelfde voor de Google Play Store want die doet het ook niet meer.

Wie zou mij nog kunnen helpen? Alvast bedankt!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Maurits, ik raad aan een backup te maken en daarna de fabrieksinstellingen terug te laten zetten!

Backup maken

Fabrieksinstellingen resetten

Succes!

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

32 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Maurits, ik raad aan een backup te maken en daarna de fabrieksinstellingen terug te laten zetten!

Backup maken

Fabrieksinstellingen resetten

Succes!

Tim
GrandMaster
Opties

Hey Maurits,

Dat lijkt me allemaal niet handig! Zo te zien heb je zelf al van alles geprobeerd om dit opgelost te krijgen, maar zonder succes. 

Ik ga je dus aanraden om een back-up en reset uit te voeren. Na de reset, mag je de back-up nog laten voor wat 't is (nog niet terugzetten op 't toestel), zodat je begint met een schone installatie. Laat je me weten hoe dat gaat?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Maurits
Apprentice
Opties

Ik heb een backup gemaakt en daarna de fabrieksinstellingen hersteld. Alles deed het weer. Toen de backup teruggezet om te kijken wat er zou gebeuren. Gelukkig werkte alles daarna nog steeds. Wel jammer dat je de contacten niet terugkrijgt op die manier maar die had ik gelukkig geëxporteerd naar de pc en daarna heb ik ze terug kunnen zetten. Via de Samsungaccount lukte dat dus niet.

Bedankt voor de tips!

Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hmm raar! Anders even een tip, sla al je contacten op onder je Google account! Die synchroniseert namelijk elke dag de contacten! En zodra je dus inlogt met je Google account zet hij ze allemaal terug! Doe ik al jaren! En anders Idrive online gebruiken die gebruik ik daarnaast ook en backupt elke avond ook alles :smiling-face: ( je kan maar liever teveel backups dan geen hebben )

Mooi dat het weer werkt! Zou je mijn antwoord als oplossing willen markeren? Zo is het voor een andere member met hetzelfde probleem sneller op te lossen :winking-face:
0 Likes
Maurits
Apprentice
Opties

Ik heb hem als oplossing geaccepteerd! Hoe sla je je contacten op onder je google-account?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Maurits, als je een contact toevoegt of bewerkt dan zie je dat linksbovenin staan. Daar kan je kiezen voor Google.
Annie1019
First Poster
Opties

Ik heb dezelfde melding en kan nu helemaal niets meer op mijn toestel. De melding blijft hardnekkig terugkomen waardoor ik de toetsen helemaal niet meer kan bedienen. Hoe kan ik dit oplossen? Help!

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Annie1019, och jee ☹ Heb je de bovenstaande - en voornamelijk de oplossing - tips al geprobeerd? Kun je me laten weten of dat heeft geholpen?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
nolikomaaseik
Apprentice
Opties

En welke procedure voor een Android Samsung Galaxy tablet ?

0 Likes