Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Continu foutmelding Google Play Services is gestopt én Gmail is gestopt Samsung S6 Galaxy

(Onderwerp aangemaakt op: 18-12-2017 11:01 AM)
6290 Weergaven
Maurits
Apprentice
Opties

Sinds gisteren steeds deze foutmeldingen. Ik heb alle tips die ik op internet heb gevonden uitgevoerd, niks helpt. Voor Gmail heb ik accounts verwijderd om ze opnieuw in te kunnen stellen: foutmelding blijft komen.

Voor Google Play services heb ik de cache geleegd, de gegevens gewist, opnieuw opgestart, gereset, updates verwijderd. Ditzelfde voor de Google Play Store want die doet het ook niet meer.

Wie zou mij nog kunnen helpen? Alvast bedankt!

0 Likes
32 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

Hi @nolikomaaseik, in principe werkt dit hetzelfde voor een tablet. Er kan echter een verschil in zitten. Welke tablet heb je en wat is de huidige Android-versie?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
nolikomaaseik
Apprentice
Opties

Galaxy Tab A6

Android versie 7.0

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Dan geldt ook voor jou dat je dezelfde procedure kunt hanteren. Laat je weten hoe dat gaat? 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
nolikomaaseik
Apprentice
Opties

Backup maken met Smart Switch mislukt telkens !!!

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hmm, apart! Waarom mislukt het? Krijg je een foutmelding te zien?

0 Likes
nolikomaaseik
Apprentice
Opties

Ja , ik krijg een foutmelding . Van 7 items kan er geen backup gemaakt worden . Waarom weet ik ook niet .

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Staat er ook aangegeven om welke specifieke items het gaat? 

0 Likes
nolikomaaseik
Apprentice
Opties

Ja , maar ik kan ze mij niet meer herinneren behalve dat er Kids-stand bij stond wat ik zo wie zo al niet gebruik .

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ah oké, in dit geval zou ik graag een meekijkafspraak willen inplannen voor je. Een expert kijkt dan van afstand mee en helpt je bij het maken van de back-up. Zou je dat willen?

0 Likes
nolikomaaseik
Apprentice
Opties

Hoe gaat dit in zijn werk ?

0 Likes