op 28-12-2019 11:17 AM
Ik had gisteravond al mijn contacten nog. Word ik vanmorgen wakker, alles weg. Dit is helaas niet de eerste keer, al zeker 4x gebeurt met deze S7. Ben er zat van! Ze stonden op mn simkaart! Hoe is dit mogelijk? Dit is een zakelijke telefoon al mijn klanten staan erin... Ik hoop dat iemand kan helpen!
op 28-12-2019 06:02 PM
Hoi Melissa,
Wat hinderlijk dat je al je contacten kwijt bent. Dit kan meerdere redenen hebben, maar de meest voor de hand liggende reden is dat er zich een probleem met de simkaart heeft voorgedaan. Het is niet ongebruikelijk dat simkaarten een storing krijgen waardoor alle informatie die erop is opgeslagen verloren gaat.
Ik raad je daarom aan de contacten in het vervolg ergens anders op te slaan. Je kunt bijvoorbeeld kiezen om deze op te slaan op de telefoon zelf, op je Samsung account of op je Google account. In het geval van de laatste twee staan je contacten ook continu op de server, op de telefoon zelf moet je ook zelf zorgen voor een goede back-up (bijvoorbeeld automatisch via de Samsung Cloud, of handmatig met Samsung Smart Switch op een PC).