Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth wel verbinding geen geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 19-03-2017 04:47 PM)
82921 Weergaven
MoVlaan
Journeyman
Opties

Samsung Galaxy tab 3 verbindt wel via bluetooth met verschillende speakers. Er komt echter geen geluid. Deed t altijd perfect. Heb al opnieuw verbinding gemaakt,  fabrieksinstellingen gereserveerd.  Helpt allemaal niet. T vreemde vind ik dat er wel een bluetooth verbinding tot stand komt. Nogmaals: verbinding is mogelijk met meerdere speakersets. Maar dus geen geluid. Help! Ik weet niet meer.....

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MoVlaan
Journeyman
Opties

Ik heb een app geïnstalleerd waarmee Bluetooth geluid geregeld wordt. Toen was t opgelost. Toch vreemd dat de tablet het geluid niet uit zichzelf via de verbinding stuurt. Als ik via de volumeknop geluid wilde regelen, zag ik niet het symbooltje van Bluetooth verschijnen. Ik hoorde na verbinden af en toe alleen een heel kort begin van een liedje, daarmee viel t weer weg. Toch n defect denk ik dus. Maar met de app is het opgelost gelukkig!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
gasboer55
Journeyman
Opties

Ik ben eruit! Op internet gevonden: het ligt niet aan de S9+! De speaker, in mijn geval de JBL Charge 3 moet gereset worden en niet de S9. Dus aan zetten en dan tegelijk op de bluoetooth knop en volume lager knop duwen en ingedrukt houden tot aan indicator en pairing indicator gelijk oplichten!. Nu werkt het. Ik hoop dat men hier iets aan heeft! (Zie : how to reset JBL charge 3 op you tube! )

Groeten

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
19 Antwoorden
Jaimy
Helping Hand
Opties

Hoi MoVlaan,

Wat gek dat er geen geluid uitkomt terwijl je wel verbinding hebt via Bluetooth! Doet het geluid van de Tab3 het verder wel gewoon? Doen andere apparaten het wel op de speakersets?

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes
MoVlaan
Journeyman
Opties

Ja, andere app doen t wel. Als ik met de tablet Tabel verbinding maak, is die verbinding er ook. Op mijn muziekinstallatie staat in het display ook welk nummer er gestreamd wordt. Alleen geen geluid. Mij viel nu ook op dat de mp3 ook niet verder " loopt" .  Staat wel op play. Ik snap er niets van!

0 Likes
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Welke speakers heb je precies (modelcode)? Kun je de koppeling opheffen tussen de apparaten en het opnieuw proberen? 

Staat bij Bluetooth Instellingen > Tandwieltje > Media-audio aan? 

0 Likes
Oplossing
MoVlaan
Journeyman
Opties

Ik heb een app geïnstalleerd waarmee Bluetooth geluid geregeld wordt. Toen was t opgelost. Toch vreemd dat de tablet het geluid niet uit zichzelf via de verbinding stuurt. Als ik via de volumeknop geluid wilde regelen, zag ik niet het symbooltje van Bluetooth verschijnen. Ik hoorde na verbinden af en toe alleen een heel kort begin van een liedje, daarmee viel t weer weg. Toch n defect denk ik dus. Maar met de app is het opgelost gelukkig!

0 Likes
Jaimy
Helping Hand
Opties

Hmm, dat is inderdaad raar, maar gelukkig heb je een andere oplossing gevonden!

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes
tolteken
First Poster
Opties

Ga naar VERBINDINGEN dan naar .....MEER VERBINDINGSINSTELLINGEN.. dan naar.....APPARATEN IN DE BUURT.....EN     aanvinken!!!!!

Ik had het zelfde en gaf niet op!! Haha 😉

0 Likes
tolteken
First Poster
Opties

Misschien helpt hierbovengenoemde  wel?

0 Likes
gasboer55
Journeyman
Opties
Ik heb nu een Samsung Galaxy S9+. Via bluetooth koppel ik met JBL Charge3, koppelingsgeluid is hoorbaar, echter blauw indicator op speaker ten teke dat de koppeling een feit is licht niet op. Op telefoon echter is koppeling wel, staat op mediageluid, kortom zou moeten lukken. Echter bij afspelen muziek verbreekt de koppeling, en de mediageluid schakelaar schuift naar uit.
Heb ook al gereset naar fabrieksinstellingen, mocht ook niet baten. JBL doet het wel met mijn tablet s2 en galaxy s6+ edge.
Bestanden versturen en ontvangen lukt wel. Weet iemand een oplossing?
Groet
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Werkt de telefoon wel i.c.m. andere Bluetooth apparaten, @gasboer55

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes