Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth verbindingsprobleem A5(2017) en Renault Kadjar

(Onderwerp aangemaakt op: 04-10-2017 04:23 PM)
3779 Weergaven
sneld092
Apprentice
Opties

Recentelijk een nieuwe A5(2017) gekocht probeer deze te verbinden met mijn Renault Kadjar via R-Link.

Wordt een paar seconden verbonden en dan weer verbroken  10 sec (reset?) en dit steeds opnieuw

Is dit een probleem met de A5 (20170 of van mijn Auto? Ik kan wel verbinden met mijn oude TomTom.

Is heir iets over bekend.

Bedankt Jans

0 Likes
7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @sneld092,

welkom op de Community!

Kun je met jouw A5 wel pairen met andere Bluetooth apparaten zoals een Bluetooth speaker? Probeer eens in het systeem van de auto de telefoon te verwijderen uit de lijst en hetzelfde doen op de telefoon (vergeten) en vervolgens proberen opnieuw te pairen. Dit kun je evenals eens proberen in de veilige modus

rsz-846676
0 Likes
sneld092
Apprentice
Opties

Alles in veileige mode geprobeerd maar helaas verbinding valt telkens weg.

Mijn smarthone kan wel verbinden met een VW Tiquan en ook met mijn oude Tomtom werkt het goed.

Mijn oude Note II werkte correct met mijn Renault Kadjar. Toch een Probleem in de Kadjar??

graag je reaktie

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als je met een ander Bluetooth apparaat verbinding maakt, blijft de verbinding dan wel tot stand?

Maak je in de Renault gebruik van het R-Link systeem? Vaak is het zo dat de firmware geüpdatet kan worden, waarna het wel zou moeten werken

rsz-846676
0 Likes
sneld092
Apprentice
Opties

Hallo Bruce

Ja verbinding met TomTom en Vw bleven goed werken ook telefoongegevens werden goed gedownload.

Ik heb de laatste R-link software release in.mijn auto.

A5 (2016) is wel ondersteund door Renault maar A5(2017)nog niet is hun relatie.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Is dat wat je vanuit je dealer te horen hebt gekregen? 

Ik zie op de pagina van Renault zelf nog stappen om een apparaat te ontkoppelen/verwijderen en hoe je hem kunt pairen.

Wellicht dat je dit nog 1 keer kunt doorlopen, dus zowel op het toestel als in de auto verwijderen en vervolgens opnieuw pairen.

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
sneld092
Apprentice
Opties

Probleem opgelost R-link was release 2.15 na upgrade naar release 2.18 werkt het.

Moest wel aan de Auto software liggen want zoals eerder gemeld werkte de A5 2017 wel in een VW en met de TomTom. Dank voor de hulp.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Fijn om te lezen! Geniet weer van muziek en alle andere zaken in de auto :winking-face: 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes