Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

bluetooth not open

(Onderwerp aangemaakt op: 21-05-2020 04:39 PM)
425 Weergaven
Amber29
Apprentice
Opties

Ik heb sinds kort problemen met mijn samsung A7 2018. Ik krijg altijd in het midden van mijn scherm terwijl ik op andere apps zit de melding bluetooth not open en dit terwijl ik ook niks probeer te verbinden. Mijn bluetooth staat altijd uit maar als ik iets probeer te verbinden lukt dit dan wel nog perfect. Iemand een idee van waar deze melding kan komen? Want is zeer ambetant komt er om de 5 minuten op.

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Amber29
Apprentice
Opties

Ik heb alle apps gecontroleerd en verwijderd waarvan ik dacht dat het het probleem was maar bleef dezelfde problemen hebben dus heb mijn gsm gereset en nu is het gedaan.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Stef1411
Voyager
Opties

Is het mogelijk om een screenshot te maken van wanneer het gebeurt? 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Zet je toestel eens in veilige modus. Heb je dit dan nog steeds? Zo nee dan heb je waarschijnlijk een app die dit veroorzaakt.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Amber29
Apprentice
Opties

Screenshot_20200522-155424_One UI Home.jpg

 

0 Likes
Amber29
Apprentice
Opties
Heb dit geprobeerd maar krijg nog steeds deze melding
0 Likes
Stef1411
Voyager
Opties

Het lijkt op een toast melding en die worden bijna nooit vanuit het systeem verstuurd. Dus ga er stiekem vanuit dat het een 3de partij app is die de melding geeft. Kijk naar welke applicaties er gebruik maken van bluetooth en verwijder die om even te testen of de melding weg blijft.

0 Likes
Oplossing
Amber29
Apprentice
Opties

Ik heb alle apps gecontroleerd en verwijderd waarvan ik dacht dat het het probleem was maar bleef dezelfde problemen hebben dus heb mijn gsm gereset en nu is het gedaan.

0 Likes