Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

bluetooth koppelen s5

(Onderwerp aangemaakt op: 19-09-2017 06:50 PM)
699 Weergaven
nickyclarisse
Apprentice
Opties

sinds kort kan ik niet meer koppelen met andere toestellen. Mijn S5 vindt het andere toestel maar als ik wil koppelen krijg ik geen pop up scherm meer om pin code in te geven. netwerkinstellingen al gereset cashe gewist heropgestart niets lukt. vandaag 2 autoradio`s geprobeerdt en nietgelukt.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Maar hij vind de apparaten in de buurt wel? Als hij met verschillende toestellen niet wilt verbinden, kun je hem nog proberen te resetten. Onder het kopje Hard-reset wordt het uitgelegd.

Van te voren wel even een back-up maken, anders raak je alle gegevens kwijt. Zet na de reset niet direct de back-up terug, maar test eerst even hoe het gaat met koppelen.

Let me know!

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @nickyclarisse,

welkom op de Community!

Kun je met geen enkel toestel verbinden ook geen Bluetooth speaker bijvoorbeeld? Hoe gaat dat in de veilige modus

rsz-846676
0 Likes
nickyclarisse
Apprentice
Opties

Nee geen enkel toestel kan ik koppelen. Probleem blijft hetzelfde in veilige modus

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Maar hij vind de apparaten in de buurt wel? Als hij met verschillende toestellen niet wilt verbinden, kun je hem nog proberen te resetten. Onder het kopje Hard-reset wordt het uitgelegd.

Van te voren wel even een back-up maken, anders raak je alle gegevens kwijt. Zet na de reset niet direct de back-up terug, maar test eerst even hoe het gaat met koppelen.

Let me know!

rsz-846676
0 Likes
nickyclarisse
Apprentice
Opties

Bedankt om te antwoorden en de uitleg. Na de harde reset heb ik geen problemen meer met mijn bluetooth verbindingen. Mvg 

BruceH
Community Manager
Opties

Kijk, dat is fijn om te lezen @nickyclarisse!

Mocht je verder nog vragen hebben, weet je de Community te vinden. Nog veel plezier met je S5! 🙂

rsz-846676
0 Likes