Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beltoetsen met telefoon in broekzak

(Onderwerp aangemaakt op: 24-07-2022 08:10 AM)
1147 Weergaven
Limbo2121
Pathfinder
Opties
Ik heb als leentoestel een A52S 5g. Instellingen schermbeveiliging ingesteld conform mijn S21, nl via switch. Echter tijdens het wandelen met telefoon in broekzak hoor ik de hele tijd de kiestonen. Niet dat hij belt maar op het scherm zie je dan de nummers en symbolen. Dus met vergrendelscherm aan. Hoe is dit te voorkomen? Fijne zondag nog en groet vanuit Italië.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je van deze map wel een back-up gemaakt? En zet je naast de bestanden ook instellingen terug op jouw toestel? Je kan het beste het toestel als nieuw instellen en de apps één voor één installeren via de Google PlayStore, zet enkel een back-up terug met je contacten en bestanden 😉

Houd je ons verder op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Limbo2121
Pathfinder
Opties
Voor het resetten van alles een backups gemaakt. Sowieso omdat dit een leentoestel is zit er ook nog een backup op van mijn s21 die het in Duitsland niet doet. ***** happens, wat een ellende ineens
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het zit je ook niet mee zeg. Wat doet het precies niet? 

0 Likes
Limbo2121
Pathfinder
Opties
Sorry, niet Italië, daar ben ik nu, maar Duitsland. Dat andere draadje
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat blijft een bijzonder verhaal, wij hebben verder ook geen andere meldingen gehad buiten deze thread om. En omdat de andere gebruikers dit ook ervaren met dezelfde provider is het misschien een goed idee om dit eens uittesten met een andere provider. 

Zelf heb ik een S22 Ultra in combinatie met KPN en ben ik nog niet zo lang geleden over Duitsland heen gevlogen 😇

tempfileforshare_20220804-110641.jpg

Groeten,

Martijn

0 Likes
Limbo2121
Pathfinder
Opties
Ja, contact opgenomen met Vodafone natuurlijk maar die verwezen me door naar Vodafone Duitsland en dan houdt het op. We hebben alleen maar VF in het gezin
0 Likes
Limbo2121
Pathfinder
Opties
Ps hoe kan ik alleen maar bestanden terugzetten?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Deze optie is niet aanwezig in SmartSwitch, dit zal dan via een PC teruggezet kunnen worden.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Limbo2121
Pathfinder
Opties
Enige mogelijkheid om probleem te verminderen was het uitzetten van de knoppen bellen en foto op het geblokkeerde scherm. Maar ook dat helpt niet
0 Likes
Limbo2121
Pathfinder
Opties
Dan ten aanzien van verdwenen downloads, ik ben op de laptop gaan kijken en zie 3 back ups, maar hoe kan ik u zien of er ergens een map met downloads Russen zit? Dan is het een kwestie van slepen!
0 Likes