Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beltoetsen met telefoon in broekzak

(Onderwerp aangemaakt op: 24-07-2022 08:10 AM)
1143 Weergaven
Limbo2121
Pathfinder
Opties
Ik heb als leentoestel een A52S 5g. Instellingen schermbeveiliging ingesteld conform mijn S21, nl via switch. Echter tijdens het wandelen met telefoon in broekzak hoor ik de hele tijd de kiestonen. Niet dat hij belt maar op het scherm zie je dan de nummers en symbolen. Dus met vergrendelscherm aan. Hoe is dit te voorkomen? Fijne zondag nog en groet vanuit Italië.
0 Likes
20 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Zou je eens kunnen testen of het wel goed werkt in veilige modus?

Zo ja even een fabrieksherstel doen op de A52 en dan zonder SmartSwitch installeren. Als je instellingen en apps van een totaal andere serie ( S21 ) naar een A serie overbrengt kunnen er problemen ontstaan.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Limbo2121
Pathfinder
Opties
Dank je. Dacht al dat het was omdat aanraakgevoeligheid uit stond maar nee hoor. Verder ga ik geen reset doen voor een toestel dat ik maar vier weken heb. Thnx
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Nee het komt hoogstwaarschijnlijk door SmartSwitch. Het is nooit aan te raden om apps en instellingen mee te nemen naar een ander toestel. Test het anders eens in veilige modus.
Limbo2121
Pathfinder
Opties
Toch een raar verhaal. Dit is al mijn vijfde of zesde Samsung en nooit is het misgegaan met switch.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Daarom zei ik test het even in veilige modus.
0 Likes
Limbo2121
Pathfinder
Opties
Ik had ook 85 (!!) schermafbeeldingen van mijn toetsenbord in Google foto's staan. Niet normaal!!
0 Likes
Limbo2121
Pathfinder
Opties
Kan ook nog een moderator reageren? @MartijnK?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @Limbo2121.

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor meer informatie: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Limbo2121
Pathfinder
Opties
Nou, fabrieksreset gedaan en probleem doet zich nog steeds voor. En, ook leuk, bij terugzetten bestanden de hele map downloads verdwenen. Nuttige tip was het. Straks kijkt er iemand mee van Samsung
0 Likes