Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beeldscherm vol vlekken

(Onderwerp aangemaakt op: 17-03-2018 12:37 AM)
30666 Weergaven
Theathea
First Poster
Opties

Sinds gisterochtend heb ik ineens grote vlekken ,zwart en paarse vegen in beeld, Mijn telefoon is niet gevallen heeft geen waterschade gehad,Heb deze pas sinds Januari 2018 Het breidt zich uit naar beneden ...Wie weet hoe dit kan ontstaan?en valt dit onder mijn garantie?

Ik ben een leek en heb verschillende mensen gevraagd maar niemand kan mij antwoord geven,Vandaar dat ik het hier probeer.Alvast hartelijk dank voor het lezen. Vr groet TheaIMG-20180316-WA0000.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @Theathea,

welkom op de Community. 

Dat ziet er niet goed uit! Gaat het om de J5?

Als dit spontaan is gebeurd en er aanwijzingen worden gevonden dat dit door jouw toedoen is veroorzaakt, lijkt het mij dat het onder de fabrieksgarantie valt! Echter als de monteur gebruikersschade constateert, zoals val-breuk of stootschade, worden er kosten in rekening gebracht. 

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @Theathea,

welkom op de Community. 

Dat ziet er niet goed uit! Gaat het om de J5?

Als dit spontaan is gebeurd en er aanwijzingen worden gevonden dat dit door jouw toedoen is veroorzaakt, lijkt het mij dat het onder de fabrieksgarantie valt! Echter als de monteur gebruikersschade constateert, zoals val-breuk of stootschade, worden er kosten in rekening gebracht. 

rsz-846676
0 Likes
Maarten01
First Poster
Opties

Hey Bruce, 

Ik heb hetzelfde probleem maar dan komt het door kleine scheurtjes en een breuk. Ik had deze al eerder en er was niks aan de hand ik kon van alles nog doen. 

Tot ik hem een keer aan deed en hij die paarse vlekken had. Ik heb een A7. Hoeveel ben je ongeveer kwijt voor een reparatie?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Maarten01,

Welkom op de Community.

Welke A7 heb je precies? Dan kijk ik het voor je na 👍

rsz-846676
0 Likes
Maarten01
First Poster
Opties