Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Overige Smartphones
Heb je vragen over je Galaxy Smartphone of wil je je ervaring delen? Neem deel aan de Samsung Community - de officiele community voor Samsung producten.
smart switch bijft maar herhalen . Outlook is niet geinstalleerd, Installeer Outlook en probeer opnieuw te synchroniseren.. Outlook is allang... Bekijk bericht
Voorheen kon ik nog apps op de sd kaart zetten, deze funktie zit sinds enige tijd niet meer op m'n J5 klopt dit en wat is er aan te doen?
... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung Galaxy S4. Als ik gebeld word, en ik beantwoord door op te nemen, gaat de telefoon direct op luidspreker. Echter, het symbool... Bekijk bericht
Goedemiddag ,Ik heb een vraagje : hoe kan ik het beeldscherm van mijn Samsung Note4 weergeven op mijn Samsung ue40d5000 tv ??
Heb getracht het te... Bekijk bericht
Met het overzetten van foto's heb ik per ongeluk de map PICTURES ook verwijderd. Wel heb ik nog DCIM maar daar staat niks meer in. Hoe krijg ik... Bekijk bericht
Hallo, heeft iemand informatie voor mij.
Gisteren ontdekte ik een rozige gloed over driekwart van mijn s7 scherm, bij nauwkeuriger kijken zie... Bekijk bericht
2 Dagen geleden aangeschafte telefoon @ Mediamarkt [A5 2017] start niet op en laat zich niet meer resetten.
Na een powerdown duurt het meer... Bekijk bericht
met de app Samsung thema's andere achtergrond geinstalleerd,letters menu hebben een andere kleur ook enkele apps,ik wil het weer ongedaan... Bekijk bericht
Hallo beste mensen,
De laatste paar maanden heb ik last dat als ik de groene gesprekaannameknop naar rechts siped er niets gebeurd.
De... Bekijk bericht
Hallo,
Het volgende heb mijn edge 7 laten vallen met als gevolg barst in het glas, hij doet het wel gewoon behalve de wireless en de bluetooth... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb mijn Samsung galaxy A5 2017 nu net een weekje en heb al meerdere keren te maken gehad dat de telefoon uit gaat een pas na een... Bekijk bericht
Ik kan mijn telefoon niet meer verbinden met me pc. Hier heb ik al jaren last van ook toen ik nog een ouder toestel had. Als ik nu me telefoon via... Bekijk bericht
Kan WiFi niet meer aanzetten. Knop is grijs, wordt even groen en gelijk weer grijs. Van alles geprobeerd, accu er uit bij werkend toestel en weer... Bekijk bericht
Hoi, ik probeer mijn VR-pakket te bestellen maar men vraagt mij om mijn EAN nr van 13 digits. Het probleem is dat mijn nummer er maar 11 heeft.... Bekijk bericht
Wat kan ik het beste doen als ik mijn telefoon verloren ben. Heb abonnement al geblokkeerd maar kan ik nog meer doen om 'm terug te krijgen?... Bekijk bericht