Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Overige Smartphones
Heb je vragen over je Galaxy Smartphone of wil je je ervaring delen? Neem deel aan de Samsung Community - de officiele community voor Samsung producten.
Bij mijn vorig toestel, GT-S7710, als ik bij deze op de naam van een contact tikte kreeg ik eerst al de telefoonnummers van dit contact te zien... Bekijk bericht
Wij, mijn vrouw en ik, hebben beide een Samsung j7 16.
Deze toestellen geven spontaan geluidjes, zodra je de toestel uit d standby stand haalt.
... Bekijk bericht
Leuke actie, alleen heb ik mijn galaxy a5 via belsimpel gekocht, maar accepteerd hij mijn EAN code nu niet en kan ik dus niet mijn speaker box... Bekijk bericht
ik heb sinds kort de samsung s8 en nu kan deze mijn huawei watch niet vinden bij de bluetooth apparaten en ook niet tijdens het zoeken in android... Bekijk bericht
Hoi hoi,
Wie van jullie is er bekend met de stories functie in de gallerij? (ik weet niet of dit nou een Samsung product is of een onderdeel... Bekijk bericht
Ik krijg steeds de melding dat het stuurprogramma voor de usb aansluiting niet is geinstalleerd. Ik heb kies al een keer opnieuw geinstallerd maar... Bekijk bericht
Als ik op de aan en uit knop druk gaat het scherm wel uit maar om hem te vergrendelen moet ik eerst de telefoon aanzetten en dan om te vergrendelen... Bekijk bericht
Als ik een gesproken bericht op Whatsapp af speel dan moet ik mijn oor tegen de luidspreker houden anders hoor ik het niet. En nee ik ben niet doof... Bekijk bericht
Hoi!
Vraagje
Ik heb sinds maandag een s8. Nu vergrendelt mijn scherm niet wanneer ik bel. Met mijn oor doe ik dus van alles. Van ophangen tot... Bekijk bericht
Ik heb een vraag, ik heb video land gedownload maar daar is geen optie geen data gebruiken en omdat ik van iPhone afkom weet ik niet waar je dat in... Bekijk bericht
Mijn vragen.
Is er van de S8 ook een dual sim versie beschikbaar zoals bij de S8 plus (SM-G955FZKDPHN) wel het geval is?Is de S8 plus duos een... Bekijk bericht
Hi goedenavond,
Sinds ik een aantal weken geleden de Android 7 update heb gedaan loopt me telefoon continu vast en word hij kokend heet, ook... Bekijk bericht
Ik ben nu op vakantie en wil een lokale simcard gebruiken maar hij doet het niet. Het ligt niet aan het simcard want met andere telefoons... Bekijk bericht
Hallo,
Mijn Samsung edge S7 functioneert volkomen normaal, maar sinds twee dagen wordt het scherm egaal groen wanneer ik hem niet gebruik (in... Bekijk bericht
Beste,
ik heb net een galaxy j5 2016 maar als er me iemand opbelt hoor ik de persoon aan de andere kant van de lijn niet en zij horen mij... Bekijk bericht
Het scherm van mijn Samsung Galaxy S6 is een heel klein beetje gescheurd. Eerst was het daarom ook geen probleem, maar er onstond een zwarte/paarse... Bekijk bericht
Mijn lader is doorgebrand vanacht. Gelukkig erop tijd bij maar nu geen lader. Bij Ritel waar ik mijn Samsung 7egde vandaan heb zeggen ze... Bekijk bericht