Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij S5 loopt s'nachts leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 26-08-2017 11:05 AM)
2032 Weergaven
JD12
Student
Opties

Hallo,

Sinds een week loopt de batterij van mijn S5 s'nachts (bijna) helemaal  leeg. Het stroomgebruik overdag is normaal. Ik laad mijn smartphone s' avonds op tot 100%, verwijder mijn oplader en de volgende ochtend heeft hij nog maar een paar procent of is helemaal leeg  ook voelt de telefoon dan warm aan. Alle apps staan s nachts uit en ook heb ik een nieuwe batterij gekocht, maar het probleem blijft.

Ik hoor graag van u

Groetjes,

JD

0 Likes
3 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi @JD12,

Dat kan niet de bedoeling zijn! Zou je eens kunnen kijken onder batterijverbruik wat er zoveel stroom verbruikt? Afhankelijk van de Android-versie vind je dit onder Toestel-info of Apparaatonderhoud.

Zorg ervoor dat je dit doet wanneer het toestel al wat stroom heeft verbruikt 's nachts. Na het opladen worden deze gegevens gereset. Als er niet meer genoeg stroom is, kun je natuurlijk wel de gegevens controleren wanneer hij aan de oplader ligt, maar wel zo snel mogelijk voor de meest accurate gegevens.

Je kunt hier in een reactie een screenshot plaatsen als je er niet uit komt.

kevin-sig
0 Likes
JD12
Student
Opties

Hoi @KevinW bedankt voor je reactie,

Mijn Android versie is 6.0.1

Hierbij stuur ik je twee screenshots.

Ik hoop dat je voor mij met een oplossing komt.

batterijverbruik van s nachts / s'ochtendsbatterijverbruik van s nachts / s'ochtendsScreenshot_2017-08-26-11-33-29.png

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hi @JD12, zo te zien zouden de applicaties bijna geen invloed moeten hebben op het batterijverbruik. Ik zie echter wel een hele snelle daling. Zou je toch eens willen testen hoe het in de veilige modus gaat? In deze testmodus kun je tijdelijk geen gebruik maken van gedownloade apps. Houd daar dus wel rekening mee.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes