Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Z flip 4 batterij heel snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 09-02-2023 08:54 PM)
2754 Weergaven
GWenN80
Journeyman
Opties
Hey!

Ik heb een vraag, ik heb sinds enkele weken de Z flip 4, heel mooi toestel, maar de batterij loopt echt bizar snel leeg, zelfs als ik alle instellingen op de juiste manier heb staan, geen achtergrondactiviteit etc. 
Wanneer ik met een opgeladen batterij naar mijn werk ga, waar ik m'n telefoon hooguit gebruik om af en toe een berichtje te sturen, dan heb ik al zeker 50% van de batterij verbruikt. 

Wanneer ik 'm test, schijnt ie normaal te functioneren, maar dit kan ik echt niet normaal noemen een telefoon die verplicht 2x per dag aan de lader moet. 

Wat mij opvalt bij apps is dat Quick Share (wat ik niet gebruik) ontzettend veel batterij verbruikt. 🤷🏻‍♀️

Wie herkent dit probleem? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
GWenN80
Journeyman
Opties
Nog even terugkomend op mijn vraag hier, en het topic waarnaar Patrick me verwees.
Wat een verademing zeg, ik redde het vannacht niet eens helemaal om alles al in te stellen naar het advies en de tips, maar hetgeen wat wel al goed staat, heeft me opgeleverd dat ik vandaag van 13:30 tot nu 20:22 slechts 11% aan batterij verbruikt heb waar ik nu anders tussendoor op m'n werk al lang op de lader had gemoeten.
Daarbij heb ik nu ook over die tijd gewoon m'n watch 5 de hele tijd verbonden gehad met Bluetooth, terwijl ik 'm eerst van de ellende alleen in de pauze maar ffies een keer liet syncen via Bluetooth en dan maar weer uitzette in de hoop wat batterij extra te besparen.

Dus Patrick, echt heel hartelijk dank dat je de moeite hebt willen nemen om zo'n uitgebreid artikel te schrijven incl handige screens etc. om een ander op deze manier te willen helpen.

Ik ben zelf het type mens die een bepaalde verwachting heeft van een smartphone of gadget, als dan blijkt dat om welke reden dan ook het niet voldoet aan mijn verwachtingen ben ik al heel snel erop uitgekeken, en ga alweer op zoek naar iets nieuws..
Dat dreigde deze week te gebeuren, toen ik mezelf op een pagina van de concurrent betrapte.
Maar vandaag dus eindelijk voor t eerst, dat ik kan zeggen, JA ik ben toch heel erg blij dat ik voor dit toestel ben gegaan.
Want wat is ie mooi, en nu niet alleen meer aan de buitenkant, nu ook aan de binnenkant wat mij betreft😍😂

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ik herken heel goed wat je zegt. Graag wil ik je doorverwijzen naar dit topic :

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/s22-ultra-batterijduur-verbeteren/td-p/...

Dit werkt voor alle Samsung toestellen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Neo001
Legend
Opties

Controleer of het selecteren van Niemand of Alleen contacten in "Wie kan met u delen" in Quick Share-instellingen helpt om het batterijverbruik te verminderen.

Screenshot_20230209_213431_Quick Share.jpg

Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik heb zelf ook de Flip 4. Tot ongeveer een week geleden was er niks aan de hand, maar nu heb ik inderdaad exact het zelfde probleem en ook voornamelijk met quickshare. Ik gok dat er een update is geweest wat de boel verknoeid heeft.

Ondanks dat het naar is, is het ook fijn dat we het beide hebben want dan is het hoogstwaarschijnlijk een software fout.

Via Samsung members app > ondersteuning > Foutrapporten kun je een foutmelding doorsturen en dan moeten we geduld hebben en hopen dat het opgelost wordt met een update!
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Dit maakt helaas niet uit in dit geval. Het blijft altijd een beetje aan. Maar op dit moment ondanks dat alles uit staat zuigt het de batterij leeg.
GWenN80
Journeyman
Opties
Ik heb dat al vanaf dag 1 op niemand staan, ben toch altijd een beetje bang dat anderen dan zonder je medeweten dingen met je kunnen delen waar je echt niet op zit te wachten..
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je dat topic doorleest wat ik doorstuurde kun je lezen hoe je het helemaal uit kan zetten. Evt zelfs verwijderen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
GWenN80
Journeyman
Opties
Ja nou precies dat! Toen ik 'm net had vond ik het batterij verbruik ook echt too much, toen kwam er vrij vlot een update, waarna het verbruik normaal werd voor een smartphone, (normaal is bij mij 1x per dag opladen, ongeacht of ik nou een Android of ios toestel in gebruik heb op dat moment), maar dus idd een paar dagen geleden kreeg ik weer een update, en toen begon de ellende, ergens had ik wel het vermoeden dat het daar aan moest liggen, dus ik hoopte die bevestiging hier te krijgen. Zo vervelend als je met je toestel terug moet omdat er iets niet in orde mee is.

Bedankt voor je reactie! We gaan maar afwachten en hopen dat er vlot wat aan gedaan gaat worden.
Ik ga direct ook ff zo'n foutrapport doorsturen..
GWenN80
Journeyman
Opties
Oo das helemaal top! Dank je! Ik ga gelijk lezen nu 😄
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Ja heel balen dit soort dingen. Het is bij mij begonnen een paar dagen na de algemene software update. Het moet dus iets zijn in een quickshare update.

Nu duimen dat ze t snel oplossen en anders via de tips van Patrick er maar afgooien, al is het maar tijdelijk.

Dit heb ik inmiddels ook gedaan🤭