Nog even terugkomend op mijn vraag hier, en het topic waarnaar Patrick me verwees.
Wat een verademing zeg, ik redde het vannacht niet eens helemaal om alles al in te stellen naar het advies en de tips, maar hetgeen wat wel al goed staat, heeft me opgeleverd dat ik vandaag van 13:30 tot nu 20:22 slechts 11% aan batterij verbruikt heb waar ik nu anders tussendoor op m'n werk al lang op de lader had gemoeten.
Daarbij heb ik nu ook over die tijd gewoon m'n watch 5 de hele tijd verbonden gehad met Bluetooth, terwijl ik 'm eerst van de ellende alleen in de pauze maar ffies een keer liet syncen via Bluetooth en dan maar weer uitzette in de hoop wat batterij extra te besparen.
Dus Patrick, echt heel hartelijk dank dat je de moeite hebt willen nemen om zo'n uitgebreid artikel te schrijven incl handige screens etc. om een ander op deze manier te willen helpen.
Ik ben zelf het type mens die een bepaalde verwachting heeft van een smartphone of gadget, als dan blijkt dat om welke reden dan ook het niet voldoet aan mijn verwachtingen ben ik al heel snel erop uitgekeken, en ga alweer op zoek naar iets nieuws..
Dat dreigde deze week te gebeuren, toen ik mezelf op een pagina van de concurrent betrapte.
Maar vandaag dus eindelijk voor t eerst, dat ik kan zeggen, JA ik ben toch heel erg blij dat ik voor dit toestel ben gegaan.
Want wat is ie mooi, en nu niet alleen meer aan de buitenkant, nu ook aan de binnenkant wat mij betreft
😍😂