Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Agenda uitnodiging openen in Samsung Agenda

(Onderwerp aangemaakt op: 01-06-2022 01:28 PM)
1318 Weergaven
Gepelan
First Poster
Opties
Als ik een agenda uitnodiging krijg  kan ik deze niet openen. De foutmelding is: app requires calander read and writepermission. Hoe kan ik dit herstellen?
Bij voorbaat dank.
0 Likes
8 Antwoorden
Gepelan
First Poster
Opties
Hallo Onno. Ik heb dezelfde instellingen en de uitnodigingen zijn .ics. ik heb wasrschijnlijk een van de eerste keren bij het openen op de verkeerde app " voor altijd" gedrukt
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Gepelan, goedemiddag.

Is het je met de tip van @OnnoJ nog gelukt? Als je gaat naar Instellingen > Apps > Agenda > Instellen als standaard en kies hier voor Standaardinstellingen wissen.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Gepelan
First Poster
Opties
Op de pagina "instellen als standaard" kan ik helemaal niets. Ik zie wel dat er geen standaard is ingesteld.
Groet
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Gepelan, goedemorgen.

Als je de agenda-app opent en op de 3 streepjes tikt rechtsboven, zijn je agenda dan wel ingeschakeld? Op welke telefoon of tablet probeer je dit toe te voegen en lukt het wel als je een andere agenda app gebruikt? Is er misschien een beperkt account ingesteld op je device?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Gepelan
First Poster
Opties
Hallo Martijn, de agenda werkt op zich prima. Ik heb een A50. Zelf afspraken erin zetten is ook geen.probleem. De familieagenda synchroniseert ook. Ik denk dat ik bij een uitnodiging een verkeerde app heb gekozen en "voor altijd" heb aangegeven. Ik vind het ook raar dat ik bij standaardinstellingen helemaal niets kan
Groet
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik denk ook niet dat het aan de agenda app ligt, maar eerder zoals je zelf aangeeft bij de instelling van het bestand en hoe het wordt geopend. Als je gaat naar Mijn Bestanden en de uitnodiging opzoekt, selecteer deze en tik onderin op de 3 puntjes en dan openen met.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Gepelan
First Poster
Opties
Helaas
Als ik de uitnodiging selecteer, blijf hij laden, maar er gebeurt niets
Ik denk dat ik de agenda maar opnieuw installeer
Bedankt allemaal voor jullie moeite.
Groet
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Houd je ons op de hoogte? 

Kom je hier niet helemaal uit dan hebben we ook de mogelijkheid voor hulp op afstand. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

0 Likes