Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

agenda synchroniseren met outlook

(Onderwerp aangemaakt op: 26-03-2019 11:54 AM)
22056 Weergaven
ErikZ
Apprentice
Opties

ik heb op mijn S8 een outlook exchange account waarmee ik de Samsung agenda synchroniseer. Sinds de update van vorige week synchroniseert de agenda niet meer, er wordt geen foutmelding gegeven en er staat bij het account dat de agenda is gesynchroniseert. In de agenda instellingen staat ook gewoon het account nog aangevinkt.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
ErikZ
Apprentice
Opties
Hallo Bruce,

het probleem is al opgelost en lag bij Microsoft, ik heb nog geprobeerd het bovenstaande bericht te verwijderen maar dat kon niet.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @ErikZ,

Ik kan een meekijkafspraak voor je inplannen, dan kijkt een collega van mij op afstand met je mee om de instellingen na te lopen. Is dat wat?

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
ErikZ
Apprentice
Opties
Hallo Bruce,

het probleem is al opgelost en lag bij Microsoft, ik heb nog geprobeerd het bovenstaande bericht te verwijderen maar dat kon niet.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Geen probleem, fijn dat het is opgelost! 

rsz-846676
0 Likes
Jose85
First Poster
Opties

ik heb hetzelfde probleem, maar niemand weet blijkbaar een oplossing

0 Likes
Jose85
First Poster
Opties

Overigens heb ik een Samsung S9 plus. Sinds woensdag 27 maart synchroniseert de agenda niet meer. De synchroniseer knop doet het helemaal niet

0 Likes
ErikZ
Apprentice
Opties

Hallo Jose,

bij mij is het probleem via onderstaande methode opgelost:

https://support.office.com/nl-nl/article/synchronisatieproblemen-met-e-mail-in-outlook-com-oplossen-...

Je moet dan naar beneden scrollen tot bijna onderaan en klikken op "Synchronisatieproblemen met mobiele apparaten oplossen". Bij mij was dat de oplossing.

Groet,

Erik

Lot4
First Poster
Opties

Ik kamp met hetzelfde probleem. Ik wil graag mijn outlook synchroniseren met de Samsung agenda en vice versa. Lukt niet.

De methode van ErikZ helpt helaas ook niet.

Iemand enig idee?

Groet,

Lot

0 Likes