Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Agenda synchroniseert niet op A3.

(Onderwerp aangemaakt op: 15-10-2017 08:17 PM)
14653 Weergaven
Marelle
Apprentice
Opties

Vandaag ben ik er achter gekomen dat de agenda op mijn A3 niet meer goed synchroniseert met mijn gmail agenda. Als ik online of op een ander device een afspraak aanmaak of wijzig komt dit niet door op mijn telefoon. Een nieuwe afspraak komt andersom wel door, maar wijzigingen weer niet.  Dit is zeer vervelend, dus ik hoop dat ik het met jullie hulp snel kan oplossen. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
RJV
Apprentice
Opties

Hallo Tim,

Wat een geweldig voorstel van je. Moet je vertellen dat ik denk dat ik net 5 minuten geleden het probleem heb opgelost: Ik heb namelijk enkele dagen geleden de spaarstand in geschakeld. Die heb ik net weer uitgeschakeld, en rara.... het lijkt weer te werken! Het is natuurlijk bizar dat de spaarstand invloed heeft op synchroniseren. Dus daar klopt iets niet met de programmering. Ik kijk het even een paar dagen aan. Als het niet is opgelost maak ik graag gebruik van je voorstel.

Bedankt

Rob

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
Marelle
Apprentice
Opties
Ik heb zojuist de gmail agenda app op mijn telefoon erbij gezet en dan wordt er wel gesynchroniseerd. Deze ellende had ik bij een vorige telefoon ook. Ik hoor graag een echte oplossing.
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi Marelle, dat is inderdaad onhandig. Uiteindelijk werkt de Google Agenda natuurlijk wel wat beter met hun eigen systeem. Desondanks is het fijn als dit ook werkt met onze agenda. Als je naar de Agenda app gaat en dan naar profielen, zie je daar dan het Google-account tussen staan die je gebruikt om afspraken toe te voegen? Deze optie kun je vinden via Agenda > 3 stippen rechtsboven > Agenda's beheren. 

Je kunt daar ook gelijk zien of alles is ingeschakeld. Indien dit zo is kun je ook nog even kijken of de synchronisatie aanstaat via Instellingen > Accounts > Google > jouw Google account en dan agenda synchronisatie. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Marelle
Apprentice
Opties
Uiteraard heb ik als eerste de instellingen gecontroleerd en deze kloppen nog gewoon. Eerder werkte alles gewoon en ik heb in de tussentijd geen wijzigingen aangebracht.
Ik vind jullie agenda een prettige lay-out hebben, maar als je mij vertelt hoe ik de Samsung agenda van mijn telefoon af kan halen ga ik de Google agenda app gebruiken.
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Je kunt de app niet verwijderen. Wat je wel kunt doen is de synchronisatie van jouw agenda via de account-instellingen uitschakelen en weer inschakelen, dan gaat 'ie alles weer zoeken. Dit zijn dus de instellingen die ik als laatste noemde (niet in de agenda app zelf). 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
RJV
Apprentice
Opties

Hallo allemaal,

Ik heb dit ook nu met Samsung Agenda maar dan op een S6. Heb ook Google agenda daarna geinstalleerd. Zodra ik die opstart synchroniseert Samsung Agenda wel. Precies hetzelfde probleem dus. Heb alles al geprobeerd. Niets helpt. Moet dus eigenlijk noodgedwongen Google Agenda gaan gebruiken. Denk dat het een bug is in Agenda? Wie helpt?

Groet

Rob

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey Rob, wat balen dat ook jij dit probleem ervaart 😞 Je geeft aan dat je alles al hebt geprobeerd, maar zonder succes. In dit geval zou ik een Hulp op Afstand-afspraak willen inplannen voor je. Een expert kijkt dan van afstand mee om de nodige instellingen na te lopen. Zou je dat willen? Ik ontvang dan graag een privébericht met je volledige NAWTE-gegevens en een voorkeursdag- en tijd voor de afspraak. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Oplossing
RJV
Apprentice
Opties

Hallo Tim,

Wat een geweldig voorstel van je. Moet je vertellen dat ik denk dat ik net 5 minuten geleden het probleem heb opgelost: Ik heb namelijk enkele dagen geleden de spaarstand in geschakeld. Die heb ik net weer uitgeschakeld, en rara.... het lijkt weer te werken! Het is natuurlijk bizar dat de spaarstand invloed heeft op synchroniseren. Dus daar klopt iets niet met de programmering. Ik kijk het even een paar dagen aan. Als het niet is opgelost maak ik graag gebruik van je voorstel.

Bedankt

Rob

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ah, wat super om te lezen zeg! Kijk het dan inderdaad nog even aan. Ik zie je berichtje vanzelf tevoorschijn komen, mocht het onverhoopt toch weer voorkomen.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
envogue
First Poster
Opties

Ik heb jouw tip gebruikt en het lukte.  Spaarstand uitzetten en dan even alle agenda's uit en inschakelen en dan kwam alles  er terug mooi op.  Alleen spijtig dat spaarstand dan geen optie lijkt voor koppels die alles in die agenda zetten.

0 Likes