Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A80 kan geen verbinding maken met laptop via Bluetooth

(Onderwerp aangemaakt op: 30-04-2020 02:59 PM)
821 Weergaven
RudiSt
First Poster
Opties

Hallo,

Ik heb een HP Envy laptop met windows 10 64 bit & een Samsung A80 GSM. Ik probeer verbinding via Bluettoh te maken maar als ik op de GSM op de gekoppelde laptop klik, krijg ik de foutmelding "Kan niet verbinden".

Mijn Bluetooth instellingen van mijn laptop vindt u op de foto in bijlage.

Wie kan mij hiermee helpen?2020-04-30_131401.jpg

0 Likes
7 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @RudiSt,

Ik zie onder de geselecteerde Galaxy A80 nòg een Galaxy A80 staan die wel verbonden lijkt te zijn. Windows heeft een beetje de neiging om dezelfde Bluetooth apparaten niet te herkennen als ze opnieuw gekoppeld worden, dus waarschijnlijk probeer je verbinding te maken met je telefoon terwijl hij al verbonden is. En dat zal inderdaad niet lukken.

Anders raad ik je aan om beide te verwijderen uit zowel de telefoon als het overzicht op de laptop, en het dan nog eens te proberen. Lukt het dan wel?

kevin-sig
0 Likes
RudiSt
First Poster
Opties

Neen,

Verschillende keren opnieuw geprobeerd maar het lukt niet. Ik krijg telkens 2 pictogrammen van de A80 in Windows:

een met een telefoon die verboden is  en een met een GSM die gekoppeld is maar niet verbonden. Verschillend ekeren geprobeerd. Ik krijg telkens ene bericht op laptop en GSM met een code, maar toch lukt het niet.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Probeer je ze met elkaar te verbinden via de Jouw Telefoon app van Microsoft? Is zowel je Windowsversie als de app op je telefoon up-to-date? In een vorige versie van de app was er een probleem waardoor de notificatie om verbinding te maken met je telefoon niet werd verstuurd, waardoor de verbinding niet tot stand kwam. Dit is met een recente update opgelost.

kevin-sig
0 Likes
RudiSt
First Poster
Opties

Neen, ik gebruik instellingen - apparaten - Bluetooth. Mijn apparaten zijn ook allemeel up-to-date en nog zo goed als nieuw, zowel d elaptop als de GSM.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Maar heb je het wel eens met de app geprobeerd? Dan zou ik dat eerst aanraden.

kevin-sig
0 Likes
RudiSt
First Poster
Opties

Geprobeerd. de app draait ene hele tijd en dan krijg ik d emelding "selecteer melding verzenden" via jouw telefoon app op je pc. Wat betekent dit?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Lukt wel om met andere Bluetooth apparaten te verbinden?

rsz-846676
0 Likes