Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy J6 (SM-J600FN) - Defecte trilmotor?

(Onderwerp aangemaakt op: 29-04-2020 08:34 PM)
614 Weergaven
pbi01
Journeyman
Opties

Ik heb een Samsung Galaxy J6 (SM-J006FN) waarvan vermoedelijk de trilmotor defect is. Het toestel trilt niet meer bij inkomende berichten of gesprekken. Een enkele keer trilt het toestel wel (0,03% van de gevallen). Kan ik er vanuit gaan dat de trilmotor defect is (ondanks dat deze het heeeeeel soms wel doet) en zou een defecte trilmotor onder garantie vallen (ik heb nog enkele maanden)?

Wat heb ik al geprobeerd:

- Soft- & Hardreset

- Telefoon > *#0*# ingevoerd > Viberation (en andere tests, zoals grip sensor) --> Toestel trilt niet

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @pbi01,

Dat zou inderdaad een defecte trilmotor kunnen zijn. Wat gebeurt er als je deze test via de Samsung Members app? Dit kan onder Ondersteuning >> Interactieve controles >> Trillen.

Als er verder geen gebruikerschade aan je toestel is, zoals val-, stoot- of waterschade, dan kan de reparatie inderdaad onder de fabrieksgarantie plaatsvinden! Als deze schade wel aanwezig is, zullen er wel kosten aan een reparatie verbonden zijn.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @pbi01,

Dat zou inderdaad een defecte trilmotor kunnen zijn. Wat gebeurt er als je deze test via de Samsung Members app? Dit kan onder Ondersteuning >> Interactieve controles >> Trillen.

Als er verder geen gebruikerschade aan je toestel is, zoals val-, stoot- of waterschade, dan kan de reparatie inderdaad onder de fabrieksgarantie plaatsvinden! Als deze schade wel aanwezig is, zullen er wel kosten aan een reparatie verbonden zijn.

kevin-sig
pbi01
Journeyman
Opties

hoi,

Hartelijk bedankt voor je reactie!

Zojuist de voorgestelde test uitgevoerd in de Samsung Members app maar ook dan trilt het toestel niet.

Het toestel ziet er verder nog vrij netjes uit, voor zover ik weet en kan zien zijn er geen schades dus dat is mooi meegenomen :).

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als er nog garantie op zit, dan kunnen we hem kosteloos repareren. Je kunt hem aanmelden via de Ophaalservice: https://bit.ly/2Rhi4rq

rsz-846676