Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Zwart / groen scherm na update.

(Onderwerp aangemaakt op: 28-11-2021 06:52 PM)
13798 Weergaven
Vinspr
First Poster
Opties
Na de laatste update is er iets raars aan de hand. 
Het scherm slaat vaak groen uit. Streept en is slecht leesbaar. Soort van waas. Niet elke keer maar wel zeer regelmatig. Als je zoekt naar deze storing lees je dat erg veel gebruikers hier last van hebben in de S range. Nee geen defect display. Want: 

Verdwijnt als je de telefoon ff laat liggen. 
Standby dan verdwijnt het. 

Verdwijnt als je hem even op de oplader legt / aansluit. Dan klik je even op aan/uit 

Beide gevallen voila, hij doet t weer zoals vanouds. 

Dus, wat zou het kunnen zijn? Warmte? 
 Adviezen van samsung, fabr. Reset. Euhm nee. Dan haal je die update weer binnen. Tevens ben ik dan alles kwijt qua apps die weer aangemeld moeten worden etc etc. Echt geen trek in. 

Wanneer erkent Samsung dit probleem eens en zorgen ze dat er een update komt die dit gaat verhelpen? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Niki1948
First Poster
Opties
Had vanmorgen hetzelfde. Kon eindelijk ontcijferen dat er in hele kleine lettertjes stond:
Press volume down and power button for restart.
En dit heeft gewerkt.
Software update bij instellingen staat op auto. En laatste update was op 21 maart 2022.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

22 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Een update veroorzaakt geen strepen dus er zal waarschijnlijk wat anders aan de hand zijn.

Maak een goede back-up > dan een fabrieksherstel. Of wacht op een update zoals je zelf al zegt, maar ik denk niet dat een update dit zal fixen.

Als een fabrieksherstel niet werkt laten repareren > https://bit.ly/2jwV3SJ of langs een servicepunt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Vinspr
First Poster
Opties
Google maar eens op groene waas samsung. Heel veel gebruikers hebben hier last van na update. Evenals gebruikers van bijv. De s20 etc.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ik ken genoeg mensen met de S20/S21 serie en niemand heeft hier last van. Er zijn vele miljoenen mensen die hier geen last van hebben. Een handjevol mensen op internet zegt problemen te hebben. Ik denk daarom dat er tijdens de update wat mis is gegaan en niet aan een update met bugs. Je zou langs een servicepunt kunnen gaan voor nieuwe software.

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Vinspr, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community!

Het is natuurlijk niet fijn als je telefoon het niet helemaal meer goed doet. Uiteraard zitten wij ook niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring, regelmatig brengen we dan ook een update uit.

Wij hebben hier ook nog geen andere berichten over ontvangen.

Wat heb je zelf al gedaan om dit te verhelpen? Je kunt hiervoor ook langsgaan bij één van onze servicepunten, mijn collega kijken dan direct met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Christiaan201
First Poster
Opties
Mijn S9+ heeft ook die groene tint.. soms, maar nog veel erger is dat hij niet regarret op de "aan" toets. Tenzij je de lader aansluit. In het moment dat dan het scherm oplicht, kun je de "aan" toets wel bedienen. Dat werkt ook als er een app binnenkomt.. Hoe verder?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Christiaan201 

Misschien een idee om ermee langs een servicepunt te gaan?

Christiaan201
First Poster
Opties
Dat is toch alleen Breda, Utrecht, Rotterdam, Amsterdam?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Christiaan201, goedemorgen.

Sinds wanneer ervaar dit? En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Kijk hier voor meer informatie: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

Maakt dit geen verschil dan is een bezoek aan een Service Punt de volgende stap, ook kan je gebruik maken van onze ophaalservice.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
StinaLiselotte
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem met groene scherm, is niet continu idd.
0 Likes