op 06-03-2020 08:18 PM
Komt bij de Galaxy S20 plus een case/beschermhoesje in de verpakking erbij?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 06-03-2020 08:36 PM
Goedenavond @0Maverick0!
Er zit geen case bij de Galaxy S20. Wel komt de S20 met een voorgeplakte beschermlaag voor het scherm. Als je daarnaast een case wilt, dan zijn er verschillende te vinden in onder andere de Samsung Shop. Als je in de Samsung Members app kijkt, kun je vaak wel korting op cases en andere accessoires vinden
op 11-03-2020 05:44 PM
Goed dat je het even dubbelcheckt, @SteveCop! Dat is een internationale pagina, in sommige regio's wordt er inderdaad een standaard doorzichtige cover meegeleverd, maar voor onze regio niet.
"Standaard meegeleverd met de Samsung Galaxy S20:
• Samsung Galaxy S20
• Samsung oordopjes
• Samsung adapter
• USB-C kabel
• Simkaart pinnetje
• Handleiding"
op 06-03-2020 08:36 PM
Goedenavond @0Maverick0!
Er zit geen case bij de Galaxy S20. Wel komt de S20 met een voorgeplakte beschermlaag voor het scherm. Als je daarnaast een case wilt, dan zijn er verschillende te vinden in onder andere de Samsung Shop. Als je in de Samsung Members app kijkt, kun je vaak wel korting op cases en andere accessoires vinden
11-03-2020 04:23 PM - bewerkt 11-03-2020 05:15 PM
Heb al enkele unboxing videos bekeken, en de ene zegt dat het erbij zit, de andere zegt van niet.
Dit kan ik terug vinden op de global samsung site.
https://www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-s20/design/
Maar volgens jou kan ik dus best hoesje bestellen tegen dat mijn S20+ vrijdag geleverd gaat worden ?
De beschermlaag zit er voor Belgie dus wel op ?
Dit staat er nog in kleine lettertjes onderaan, nr 21.
Some of the listed components, including cover and protective film, may not be available depending on the model you purchase or the country or region you live in. Excluding cover, white components only available with white devices and all other device colors will receive black components in box.
op 11-03-2020 05:44 PM
Goed dat je het even dubbelcheckt, @SteveCop! Dat is een internationale pagina, in sommige regio's wordt er inderdaad een standaard doorzichtige cover meegeleverd, maar voor onze regio niet.
"Standaard meegeleverd met de Samsung Galaxy S20:
• Samsung Galaxy S20
• Samsung oordopjes
• Samsung adapter
• USB-C kabel
• Simkaart pinnetje
• Handleiding"
op 19-03-2020 10:36 PM
Zit inderdaad een pre-installed screenprotector op de voorkant alleen is deze (voor mij althans) niet echt super. Bij mijn S10 heb ik er een 2 weken mee gedaan voor hij er af kwam.
Nu bij de S20+ heb ik in de Samsung Experience Store zowel voor als achter een screenprotector laten installen door Samsung. Deze is veel beter van kwaliteit.
Deze bevalt me erg goed en houd de phone lekker krasvrij! Tevens heb je hierop levenslange garantie en betaal je maar een paar euro's voor er een gloednieuwe op te laten plaatsen wanneer je dat wilt.
op 20-03-2020 09:44 AM