Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Opslag vol. Eenvoudig bestanden overzetten naar SD-kaart.

(Onderwerp aangemaakt op: 06-03-2020 02:31 PM)
1810 Weergaven
lodewijk5
First Poster
Opties

Hoi allen,

Onlangs kreeg ik constant meldingen dat mijn interne opslag (64gb) en SD-kaart (32gb) vol bleek te zijn. Ik heb besloten een 256gb SD-kaart te kopen. Ik heb de bestanden van mijn oude SD-kaart overgezet naar de nieuwe, in dit ging allemaal prima. Echter krijg ik nog steeds constant de melding dat mijn interne opslag vol is.

Mijn vraag is, is er een eenvoudige manier om apps/bestanden over te zetten naar mijn nieuwe SD-kaart, met behoudt van de volgorde uit mijn galerij. Ik heb al een keer gehad dat alle foto's uit de galerij willekeurig naast elkaar stonden, wat ik erg hinderlijk vind. Ik wil de volgorde van (datum) nieuw -> oud 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Lodewijk,

Niets is inderdaad irritanter dan wanneer al je foto's in willekeurige volgorde in je galerij komen te staan. Voor foto's raad ik daarom aan om deze via de galerij te verplaatsen, zodat alle data van de galerij behouden blijft.

In een album, selecteer je een foto en tik je vervolgens bovenaan op Alle. Vervolgens kies je via de drie puntjes rechtsboven voor 'Verplaatsen naar album' en dan 'Nieuwe maken'. Kies vervolgens een naam, dit kan gewoon de naam zijn die je album al had, en voor locatie uiteraard de SD kaart.

Bestanden die niet via de Galerij worden weergegeven, zoals downloads die geen afbeeldingen/video's zijn, kunnen gewoon via de app Mijn Bestanden. Apps kun je verplaatsen via Instellingen >> Apps >> [naam van app] >> Opslag, al laat niet iedere app zich verplaatsen naar de SD kaart en kan het zijn dat de app na een update weer wordt teruggeplaatst in je interne opslag. Dit is helaas een beperking vanuit Android.

Hopelijk kom je hier wat verder mee!

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Lodewijk,

Niets is inderdaad irritanter dan wanneer al je foto's in willekeurige volgorde in je galerij komen te staan. Voor foto's raad ik daarom aan om deze via de galerij te verplaatsen, zodat alle data van de galerij behouden blijft.

In een album, selecteer je een foto en tik je vervolgens bovenaan op Alle. Vervolgens kies je via de drie puntjes rechtsboven voor 'Verplaatsen naar album' en dan 'Nieuwe maken'. Kies vervolgens een naam, dit kan gewoon de naam zijn die je album al had, en voor locatie uiteraard de SD kaart.

Bestanden die niet via de Galerij worden weergegeven, zoals downloads die geen afbeeldingen/video's zijn, kunnen gewoon via de app Mijn Bestanden. Apps kun je verplaatsen via Instellingen >> Apps >> [naam van app] >> Opslag, al laat niet iedere app zich verplaatsen naar de SD kaart en kan het zijn dat de app na een update weer wordt teruggeplaatst in je interne opslag. Dit is helaas een beperking vanuit Android.

Hopelijk kom je hier wat verder mee!

kevin-sig