Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Youtube stopt met afspelen na sluiten van cover

(Onderwerp aangemaakt op: 12-07-2022 03:12 PM)
647 Weergaven
Kurtus
Student
Opties

Ik heb een vraagje.

Als ik vb naar you tube of naar iets anders luister en ik doe mijn hoes van men Samsung GalaxyS21 Ultra G5 dicht stopt de gsm ook kan ik dit niet laten verder spelen terwijl men hoes dicht is ?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
4 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag,

Heb je Youtube Premium?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Beamer_
Explorer
Opties
Zodra je scherm dicht gaat stopt youtube .

Met youtube premium gebeurt dit niet of met een andere youtube media player zoals Vanced.
0 Likes
Kurtus
Student
Opties
Gaat niet over YouTube maar hoes is bij alles zo filmen of naar radioj luisteren eenmaal hoes dicht sluit alles af bij men vorige Samsung was dit niet
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het klopt inderdaad dat de meeste apps stoppen met afspelen wanneer je de cover van je telefoon sluit, bij Spotify ervaar ik dit niet in tegenstelling tot YouTube. Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden veranderd, kan je het beste een suggestie indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden veranderd zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Het is daarnaast ook verstandig om dit neer te leggen bij de app ontwikkelaar, mogelijk dat dit vanuit hen kan worden toegevoegd 😇

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes